کریستال پالاس 1 - 2 منچستر سیتی؛ یحیی سکوت نکرد!

کریستال پالاس 1 - 2 منچستر سیتی؛ یحیی سکوت نکرد!

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم گواردیولا با درخشش یحیی توره که برای نخستین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی تیم قرار گرفته بود موفق شد به یک پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل کریستال پالاس دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های کریستال پالاس و منچستر سیتی از ساعت 18:30 در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

کریستال پالاس

هنسی، وارد، دان، تامکینز، کلی، کابای، مک آرتور، پانچئون، تاونزند، زاها، بنتکه

منچستر سیتی

براوو، سانیا، اوتامندی، کمپانی، کولاروف، توره، فرناندینیو، استرلینگ، دی بروین، نولیتو، اگوئرو

نیمکت: کابایرو، زابالتا، فرناندو، ناواس، سانه، سیلوا، ایه ناچو

لحظات حساس بازی

دقیقه 37: کمپانی که دقایقی قبل پس از برخورد با براوو هشیاری اش را برای لحظاتی از دست داده نتوانست به بازی ادامه دهد و جای خودش را به زابالتا داد.

دقیقه 39: تیم مهمان سرانجام در یکی از معدود حملات خود موفق شد به گل برسد. توره که برای نخستین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی سیتی قرار گرفته بود روی پاسکاری با نولیتو در محوطه جریمه حریف توانست تیمش را پیش بیندازد.

دقیقه 56: پانچئون روی یک حرکت خوب وارد محوطه جریمه سیتی شد و با یک سانتر عالی توپ را به بنتکه رساند اما براوو با یک عکس العمل تماشایی مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه 57: بنتکه می توانست روی سانتر ارسالی به گل برسد اما براوو موفق شد ضربه سر این بازیکن را بار دیگر مهار کند.

دقیقه 66: حملات پالاس در نیمه دوم سرانجام جواب داد و کانر ویکام که بین دو نیمه به بازی آمده بود توانست روی یک حرکت خوب از زابالتا عبور کند و با یک ضربه محکم بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 83: یحیی توره روی غفلت بازیکنان پالاس موفق شد سیتی را بار دیگر پیش بیندازد. هافبک ساحل عاجی سیتی روی پاس خوب دی بروین موفق شد با یک ضربه ساده در دهانه دروازه گل پیروزی بخش سیتی را بثمر برساند.

سیتزین ها با این نتیجه 27 امتیازی شدند تا اختلاف امتیازی با لیورپول را جبران کنند اما به دلیل گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفتند.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید از اینجا تماشا و یا دانلود کنید

 2031