نتایج هفته یازدهم بوندس لیگا؛ بردی دیگر برای شالکه

نتایج هفته یازدهم بوندس لیگا؛ بردی دیگر برای شالکه

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته یازدهم بوندس لیگا عصر شنبه ادامه یافت.

به گزارش وبسایت نود، بازی های هفته یازدهم بوندس لیگا عصر شنبه با انجام 5 دیدار ادامه یافت. در نخستین بازی هفته روز جمعه لایپزیگ موفق شد لورکوزن را 3-2 شکست دهد.

در حساس ترین بازی عصر شنبه شالکه در ادامه نتایج درخشانش در هفته های گذشته در زمین وولفسبورگ به برتری 1-0 دست یافت. تک گل این بازی را لئون گورتسکا در دقیقه 82 به ثمر رساند. با این برد شالکه 14 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد.

گلادباخ در ادامه نتایج نا امید کننده اش در هفته های اخیر در بوروسیا پارک 2-1 مغلوب کلن شد. در این بازی ابتدا لارس اشتیندل در دقیقه 32 برای گلادباخ گلزنی کرد اما گل های مودست (60) و ریسه (90) برد ارزشمندی را برای شاگردان اشتوگر ثبت کرد. با این برد کلن 21 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

دو تیم ته جدولی دارمشتات و اینگول اشتات هم به مصاف هم رفتند که در پایان اینگول اشتات با سرمربی جدید خود 1-0 میزبانش را شکست داد. در دیگر بازی ماینتس با کسب برد 4-2 مقابل فرایبورگ توانست به رده هشتم جدول برسد. 

دیدار تیم های آگزبورگ و هرتا برلین هم تنها دیدار بدون گل عصر شنبه بود. شاگردان داردای با این تساوی فرصت نزدیک شدن به بایرن مونیخ را از دست دادند و در مکان چهارم جدول ایستادند.

7899