ویرا: مربیگری در منچستر سیتی برای من یک داستان افسانه ای خواهد بود

ویرا: مربیگری در منچستر سیتی برای من یک داستان افسانه ای خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - پاتریک ویرا ، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه گفت که هدایت منچسترسیتی برای وی رویایی خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود ، سرمربی تیم نیویورک سیتی در لیگ آمریکا دوست دارد روزی هدایت منچسترسیتی را به عهده بگیرد. وی اظهار داشت:

هدایت منچستر سیتی برای من یک داستان افسانه ای خواهد بود. به چیزی بیش از سال بعد فکر نمی کنم چرا که در این دنیا هر اتفاقی امکان پذیر است. خوشحالم که برخی در منچستر سیتی فکر می کنند که می توانم روزی سرمربی این تیم شوم. به این حرف افتخار می کنم اما در عین حال هرگز نمی توانی پیش بینی کنی که چه اتفاقاتی ممکن است رخ بدهد. خوشحالم که بخشی از این گروه هستم چرا که هواداران منچسترسیتی را دوست دارم. آنها به من این فرصت را دادند تا دست به کاری بزنم که مطمئن نبودم از پس ان بر بایایم. شاید یک، دو یا سه سال دیگر در جایی دیگر مربیگری را ادامه دهم. سوریانو و ماروود (مدیران ارشد منچسترسیتی) می توانند با من جلسه بگذارند و تفکراتم را بدانند.

ویرا به دور از فشارها کار خود را در منچستر سیتی ادامه می دهد. وی اظهار داشت:

دنیای مشکلی است و به نظرم نسبت به قبل فشار برای قهرمانی یا بقا در لیگ بیشتر شده است چرا که پولهای بیشتری خرج می شوند. در آمریکا می توانم تصمیماتی را بگیرم که اگر در لیگ برتر مربیگری کنم برایم امکان پذیر نخواهد بود چرا که در آن جا به کسی زمان داده نمی شود.برای من ااین یک مشکل بزرگ بود که از بازی کردن مستقیما به سرمربی یک تیم  حرفه ای تبدیل شوم. مشکل بود. یکی از دلایلی که نیویورک را انتخاب کردم این بود که می توانم همچنان با باشگاه منچستر سیتی کار کنم. سعی می کنم که بهترین گزینه را انتخاب کنم. مسلما وقتی اوضاع خوب نیست چنین تصمیماتی می توانند خیلی مهم باشند.

پیشکسوت 40 ساله فوتبال آرسنال در مورد کار کردن در آمریکا و کانادا هم صحبت کرد:

یک بار وقتی به آمریکا سفر می کردم کنار فردی نشسته بودم که از من پرسید ورزشکار هستم یا نه. از من پرسید که چرا به این جا آمده ام و در مورد فوتبال و مسائل دیگر از من پرسید. البته من زیاد اهل مکالمه ها نیستم و این طور نبود که مدال قهرمانی جام جهانی را به او نشان دهم. در آمریکا برخی افراد بازیکنان و مربیان فوتبال را می شناسند اما خیلی ها هم برایشان مهم نیست. به ما نگاه می کنند و می پرسند:" این چه مدل ورزشی هست که انجام می دهید؟"

ویرا در مصاحبه با دیلی میل در مورد کاهش هافبک های فیزیکی در فوتبال جهان اظهار داشت:

مردم شاید حالا بیش از هر چیزی به زیبایی اهمیت بدهند. برایم نا امید کننده است که در بازیها می بینم که بازیکنان زیادی فقط به خودشان فکر می کنم. این تغییری  است که نسبت به دوران بازی من ایجاد شده است. بازیکنان خوب زیادی وجود دارند و شاید بهتر از دوران بازی من باشند اما آنها صرفا به خودشان فکر می کنند.

1140