پیش بازی کریستال پالاس - منچستر سیتی؛ پپ به دنبال فتح لانه عقاب ها

پیش بازی کریستال پالاس - منچستر سیتی؛ پپ به دنبال فتح لانه عقاب ها

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میهمان کریستال پالاس است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از یک هفته تعطیلی بازی های باشگاهی، کریستال پالاس در هفته دوازدهم لیگ برتر شنبه عصر میزبان منچستر سیتی است. تیم پپ در شش بازی اخیر خود، فقط دو برد را کسب کرده است و اگرچه آن ها مقابل بارسلونا و وست برومویچ به دو پیروزی ارزشمند رسیدند ولی تساوی تلخ در لحظات پایانی در بازی مقابل بورو باعث شد تا سیتی صدر جدول را از دست بدهد و به رده سوم سقوط کند. حالا آن ها برای پس گرفتن صدر، نه تنها باید پیروز شوند بلکه بایستی منتظر لغزش چلسی و لیورپول در هفته دوازدهم باشند.

در آن سمت میدان، تیم پاردو اکنون در رده شانزدهم جدول ایستاده است. عقاب ها در 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر، شکست خورده اند و آخرین برد آن ها به پیروزی 3-2 مقابل ساندرلند بر می گردد. تیم پاردو می تواند با کسب نتیجه در دیدار حساس مقابل منچستر سیتی، روحیه خود را هم بازیابد. در صورت شکست در این بازی، ممکن است عقاب ها حتی تا رده هجدهم سقوط کنند.

مانداندا به دلیل مصدومیت زانو در این بازی غایب است، بنابراین احتمالاً هنسی درون دروازه قرار می گیرد. حضور جو لدلی و لی چونگ یونگ، در هاله از ابهام قرار دارد و احتمالاً شرایطشان پیش از مسابقه مشخص می شود. لوک رمی و سواره نیز به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

سانیا به تمرینات سیتی بازگشته است. سیلوا در بازی مقابل انگلیس، دچار مصدومیتی جزیی شد و زمین بازی را در دقیقه 64 ترک کرد. کمپانی هم بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت، مشکلی برای همراهی سیتی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار دوازده بازی اخیر دو تیم این گونه است: هفت برد برای سیتی، سه تساوی و دو برد برای پالاس

سیتی هر دو بازی فصل گذشته را با برد پشت سر گذاشت. 1-0 در سلهرست پارک و 4-0 در اتحاد.

پالاس در سال 2016، 18 شکست را در لیگ برتر تجربه کرده است که بیش از هر تیم دیگری بوده است. آن ها از 30 بازی قبلی خود در لیگ برتر، فقط 5 برد بدست آورده اند.

با حضور بنتکه در خط حمله پالاس، قدرت این تیم هم افزایش پیدا کرده است. از زمان حضور او در پالاس، در نه بازی لیگ برتری، این تیم 11 امتیاز کسب کرده است. آن ها در سال 2016، در 21 بازی موفق به کسب 11 امتیاز شدند.

سیتی ده بازی از 11 بازی قبلی دو تیم را در تمام مسابقات، با برد پشت سر گذاشته است.

در شش مسابقه از هشت بازی اخیر دو تیم، من سیتی کلین شیت کرده است.

سیتی در دوازده بازی از سیزده مسابقه اخیر خود در لیگ برتر، شکستی را نپذیرفته است.

2021