امری: برای کسب مقام قهرمانی تا پایان خواهیم جنگید

امری: برای کسب مقام قهرمانی تا پایان خواهیم جنگید

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه تیاگو موتا در هفته گذشته اعلام کرده بود در انتهای فصل از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد، اونای امری تلاش خواهد کرد که این هافبک کهنه کار را از تصمیمش منصرف کند.

به گزارش وبسایت نود، قرارداد این هافبک 34 ساله در پایان فصل با پاریسن‌ژرمن به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد این هافبک کهنه کار علاقه دارد تا از جمع پاریسی‌ها خارج شود، موتا در تمامی دیدارهای این فصل پاریسن‌ژرمن در 15 دیدار به میدان رفته است و یکی از بازیکنان مهم اونای امری به حساب می‌رود اما به نظر می‌رسد در نظر دارد تا پس از اتمام فصل جاری به مربیگری بپردازد. با این حال سرمربی پاریسی‌ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل نانت اعلام کرد که سعی دارد تا هافبک کلیدی پاریسن‌ژرمن را از تصمیمش منصرف کند. او در این خصوص گفت:

او بازیکن مهمی برای ما است و به همین دلیل با او صحبت کرده‌ام تا او را از تصمیمش منصرف کنم. او توانایی این را دارد تا چند فصل دیگر نیز در ترکیب تیم باقی بماند، مطمئنا در طی 6 ماه آینده که تصمیمش را اتخاذ خواهد کرد به ماندن در پاریس بیشتر فکر خواهد کرد.

پاریسی‌ها پس از گذشت 12 هفته از فصل جدید لیگ 1 فرانسه با 3 امتیاز اختلاف نسبت به نیس صدرنشین در مقام سوم قرار دارند و موناکو به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پاریسی‌ها رتبه دوم را از آن خود کرده‌اند، پاریسی‌ها برای صدرنشینی مجدد در رقابت‌های لیگ 1 فرانسه باید تلاش بیشتری داشته باشند هرچند که  به نظر می‌رسد مربی سابق سویا از جنگیدن برای کسب مقام قهرمانی ترسی نخواهد داشت، او در این خصوص ادامه داد:

موناکو و نیس مهمترین رقبای ما برای کسب مقام قهرمانی هستند، اما به بازیکنانم اطمینان کامل دارم و مطمئنا برای کسب مقام قهرمانی تا پایان خواهیم جنگید، بازی شنبه فرصت مناسبی برای ما خواهد بود تا نشان دهیم همچنان در حال پیشرفت هستیم، هر بازی برای ما یک امتحان خواهد بود.

1899