سایپا با شکست نفت مسجد سلیمان حریف سپاهان شد

سایپا با شکست نفت مسجد سلیمان حریف سپاهان شد

وبسایت رسمی برنامه نود -  تیم فوتبال سایپا موفق شد با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان به جمع هشت تیم پایانی صعود کند.به گزارش وبسایت نود ، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت 14:30 امروز (جمعه) دو تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که سایپا موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود به برتری برسد.برای نفت علی کیانی‌فر در دقیقه 41 و برای سایپا غلامرضا رضایی در دقیقه 45 و میلاد خدایی اصل ( 80 -گل به خودی) موفق به گلزنی شدند.سایپا با این پیروزی حریف سپاهان در مرحله بعد شد.قضاوت این دیدار را پیروز سیف‌الله پور برعهده داشت.

شرح گل:نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 0 (دقیقه 41، علی کیانی فر) : علی کیانی فر از روی نقطه پنالتی گل اول را به ثمر رساند.

نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 1 (دقیقه 1+45، غلامرضا رضایی) : کرنر کوتاه بازیکنان سایپا به رضایی رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبا گل اول سایپا را به ثمر رساند.

نفت مسجدسلیمان 1 سایپا 2 (دقیقه 80، میلاد خدایی، گل به خودی) : سانتر بازیکنان سایپا از سمت چپ با اشتباه مدافع نفت به گل تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه 2 : حرکت زینالی و شوت محکم این بازیکن را مجتبی بیژن مهار کرد.

دقیقه 26: ارسال خطرناک ابراهیم شکوری از روی ضربه ایستگاهی را مدافعین نفت راهی کرنر کردند.

دقیقه 69 : ستار دراجی با شوت محکم خود دروازه سایپا را تهدید کرد.

دقیقه 76 : علی کیانی با شوتی زیبای در شرایط تک به تک فرصتی فوق العاده برای بازیکنان نفت مسجدسلیمان ایجاد کرد اما توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

خلاصه جام حذفی: نفت م.س ۱-۲ سایپا2020