برتری سپاهان مقابل آلومینیوم اراک در بازی جنجالی

برتری سپاهان مقابل آلومینیوم اراک در بازی جنجالی

دیدار تیم های آلومینیوم اراک و سپاهان با برتری سپاهان خاتمه یافت.

به گزارش کاپ، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان در حالی از ساعت  13:30 مقابل هم قرار گرفتند که پیش از این مرحله آلومینیوم موفق شده بود تیم های شهید کریمی جویبار و پیکان تهران را از پیش رو بردارد. سپاهان هم در برابر غذای سبز مشهد و پارس جنوبی جم پیروز شده بود. در مسابقه دو تیم حدود 10 هزار هوادار اراکی برای تشویق آلومینیوم در ورزشگاه حاضر شدند و به تشویق تیمشان پرداختند. میزبان می توانست در نیمه اول صابح گل شود اما در دقیقه 19 شوت سرکش امین پورعلی مهاجم میزبان تیر دروازه سپاهان را به لرزه در آورد. در طول 90 دقیقه دروازه هیچ یک از تیمها باز نشد. اما آن چه قابل توجه بود حملات پیاپی تیم میزبان بود که در چند موقعیت تا آستانه فتح دروازه سپاهان پیش رفتند اما در برابر خط دفاع و دروازه بان این تیم ناکام شدند. به این ترتیب کار به وقت اضافی کشیده شد. تنها دو دقیقه از وقت اضافی گذشته بود که جلال الدین علی محمدی بازیکن تازه وارد سپاهان موفق شد دروازه میزبان را باز کند.

در حالی که به نظر می رسید سپاهان پس از این گل کار سختی پیش رو نخواهد داشت، اما تنها سه دقیقه بعد اکبر بختیاری موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. بازی در این نیمه هم مساوی تمام شد تا این که در اوایل نیمه دوم وقت اضافی هنریکه با شوتی سنگین گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه 110 شاهین مجیدی معتقد بود که کولیبالی در محوطه جریمه روی وی خطا کرده است اما داور اعتقادی به این امر نداشت.

در نهایت در دقیقه 122،در حالیکه میر رسول حسینی، دروازه بان آلومینیوم به محوطه جریمه سپاهان رفته بود توسط کولیبالی خطا روی او انجام شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

جهانگیر عسگری پشت ضربه قرار گرفت که ضربه را از دست داد و دروازه بان سپاهان این توپ را گرفت.

در نهایت سپاهان دو بر یک به پیروزی رسید.

این بازی جنجال های زیادی به همراه داشت و صحنه های حاشیه فراوانی در جریان مسابقه به وجود آمد.

ضمت اینکه مجید بصیرت مربی سپاهان از بازی اخراج شد.

ضمن اینکه هنریکه هم در پایان بازی اخراج شد.

سپاهان در بازی مرحله یک چهارم به مصاف برنده نفت مسجدسلیمان و سایپا می رود.