رییس اتلتیکو مادرید: گریزمن به رئال مادرید و یا منچستر یونایتد نمی رود

رییس اتلتیکو مادرید: گریزمن به رئال مادرید و یا منچستر یونایتد نمی رود

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس اتلتیکو مادرید احتمال پیوستن فوق ستاره فرانسوی تیمش به رئال مادرید و دیگر باشگاه های بزرگ اروپا را رد کرد.

به گزارش وبسایت نود، انریکه سرزو در جدیدترین مصاحبه خود با وجود شایعات بسیاری که در مورد پیوستن آنتوان گریزمن به یکی از باشگاه های بزرگ اروپا به خصوص منچستر یونایتد مطرح می شود تاکید کرده شانسی برای جدایی این بازیکن فرانسوی وجود ندارد و اتلتیکو همه پیشنهادها را رد خواهد کرد.

سرزو به رادیو Onda Cero اسپانیا گفته:

باور ندارم احتمالی برای پیوستن گریزمن به رئال مادرید و یا تیم دیگری وجود داشته باشد. ما رابطه فوق العاده ای با رئال داریم. به عنوان انسان و همسایه به یکدیگر احترام می گذاریم.

سعی می کنیم فصل بهتری نسبت به فصل گذشت داشته باشیم. لالیگا رقابت بسیار طولانی است، شانس در لیگ قهرمانان نقش دارد و همه برای فتح کوپا دل ری می جنگند. رقابت با بارسلونا و رئال مادرید از نظر مالی بسیار دشوار است. ما سعی می کنیم از این نظر با آن ها هر سال رقابت کنیم.

زیباترین بازی مقابل رئال که من به یاد دارم بازی فینال کوپا دل ری در برنابئو بود. در فینال میلان هم کار نباید به پنالتی ها کشیده می شد اما فوتبال اینگونه است.

2031