نظرسنجی بزرگ سایت برنامه نود؛ بهترین مربی و بازیکن سال 2016 را انتخاب کنید!

نظرسنجی بزرگ سایت برنامه نود؛ بهترین مربی و بازیکن سال 2016 را انتخاب کنید!

وبسایت رسمی برنامه نود – همانطور که می دانید امسال فیفا مراسم بهترین های سال فوتبال جهان را مستقل از مجله فرانس فوتبال برگزار می کند.

به گزارش وبسایت نود، در همین باره فیفا 23 بازیکن را برای لیست اولیه بهترین بازیکن سال 2016 و 10 مربی را برای جایزه بهترین مربی سال 2016 مشخص کرده است.

امسال چهار گروه در مشخص شدن بهترین بازیکن سال فوتبال جهان نقش دارند. کاپیتان ها، مربیان تیمهای ملی و نمایندگان رسانه کشورهای منتخب فیفا در این نظرسنجی نقش دارند و یک چهارم رای هم مربوط به نظر هواداران از طریق انتخاب هایی است که از طریق سایت فیفا انجام می دهند. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به علاوه کاپیتان تیم ملی (اشکان دژاگه یا آندرانیک تیموریان) و سردبیر سایت برنامه نود سه نماینده ایرانی انتخاب بهترین های سال فوتبال جهان هستند. سرمربی تیم ملی بانوان و کاپیتان تیم ملی بانوان هم باید به کاندیداهای بخش بانوان یعنی بهترین مربی زن و بهترین بازیکن زن رای بدهند.

سایت برنامه نود با توجه به سهمیه خود برای انتخاب بازیکن سال فوتبال جهان تصمیم گرفته است که نظر هواداران ایرانی فوتبال را هم در مورد بهترین مربی و بهترین بازیکن فوتبال جهان بداند.  به همین دلیل صفحه ای در سایت نود ایجاد شده که در آن درست مثل سایت فیفا کاندیداها در هر دو بخش مشخص شده اند و شما می توانید به این مربی و بازیکن مدنظرتان رای بدهید.

اینکه هواداران فوتبال ایران به کدام بازیکن و مربی رای می دهند می تواند نوید یک رقابت داغ بین هواداران فوتبال را بدهد.

سایت فیفا مهلت ارسال رای ها را تا روز  22 نوامبر (2 آذر) تعیین کرده است.

در هر حال برای شرکت در این نظرسنجی بزرگ باید به این لینک بروید و نظرتان را اعلام کنید: نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال ۲۰۱۶

1140