هرنانس: انتقادات مرا آزار نمی دهد

هرنانس: انتقادات مرا آزار نمی دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - هرنانس برزیلی، هافبک تیم فوتبال یوونتوس نسبت به انتقاداتی که این روزها از نحوه بازی او و تیمش می شود واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود،هرنانس از آن بازیکنانی است که از همان زمان آمدنش از اینتر به یوونتوس همواره سیبل انتقادات هواداران بوده است و هیچگاه نتوانسته این رابطه را بهبود بخشد. با این حال او با تمجید از ماسیمو الگری اظهار داشت:

از نحوه بازی ام راضی هستم و خوشحالم که مربی تیم هم نسبت به من خوشبین است. فکر می کنم هم اکنون در بهترین فرم خودم هستم و می توانم به تیمم کمک کنم. به همین خاطر اجساس غرور می کنم. زیاد به صحبت ها و نقدهایی که به ما وارد می شود توجه نمی کنم. چیزی که مهم است نتیجه و امتیازاتی است که گرفته ایم. همه منتظر شنبه هستیم. باید این هفته هم پیروز از زمین خارج شویم و پس از آن به دیدار سختی که برابر سویا داریم فکر کنیم. هدف ما صدرنشینی است و این نخستین آزمون سخت ما در فصل جاری خواهد بود.

یوونتوس هم اکنون با 30 امتیاز صدرنشین سری آ ایتالیا است و در گروهش در لیگ قهرمانان نیز با 8 امتیاز، پس از سویای 10 امتیازی در مکان دوم قرار گرفته است.

1313