مولر: قصد توهین به سن مارینو را نداشتم

مولر: قصد توهین به سن مارینو را نداشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره تیم ملی آلمان اذعان کرده قصد توهین به بازیکنان سن مارینو را نداشته است.

به گزارش وبسایت نود، توماس مولر که به خاطر اظهاراتش پس از بازی مقابل سن مارینو مورد انتقاد شدیدی از سوی اعضای فدراسیون فوتبال و سرمربی این کشور قرار گرفت با انشار بیانیه ای اعلام کرده قصد توهین به این تیم را نداشته و برداشت اشتباهی از اظهاراتش شده است.

مولر در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشته:

اظهارات من پس از بازی جمعه در رابطه با سوالی بود که از من در مورد ارزش چنین بازی هایی در مقابل ریسک مصدوم شدن پرسیده شد. این اظهارات توسط رسانه ها به طور کامل و درست منتشر نشد و منجر شد عده ای برداشت اشتباهی بکنند. پست طنز یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال سن مارینو در شبکه های اجتماعی هم به این موضوع دامن زد.

می خواهم اینجا روشن کنم که من پاسخ خودم را محترمانه دادم تا تمامی جوانب موضوع بحث را نشان دهم. می خواهم به هوادارانم اطمینان دهم که در آینده از بیان نظراتم حتی در مورد مسائل دشوار و ناخوشایند خودداری نخواهم کرد.

پس از بازی روز جمعه تیم های ملی آلمان و سن مارینو که با برتری 8-0 ژرمن ها خاتمه یافت، مولر در صحبت هایی عنوان کرد: «بازی هایی چون این بازی مقابل سن مارینو جایگاهی در فوتبال حرفه ای ندارند و من دلیل برگزاری این بازی را نمی دانم.»

2031