تیو: آرزویم حضور فیورنتینا در لیگ قهرمانان اروپاست

تیو: آرزویم حضور فیورنتینا در لیگ قهرمانان اروپاست

وبسایت رسمی برنامه نود - وینگر فیورنتینا اعلام کرد که همه آرزوی او رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا همراه با فیورنتیناست.

به گزارش وب سایت نود، کریستین تیو معتقد است که بازی با جنوا که به تأخیر افتاده، می تواند در بهبود وضعیت این تیم در جدول رده بندی بسیار تأثیرگذار باشد.

این بازیکن 25 ساله از دیگر آرزوهای خود را بازگشت به بارسلونای اسپانیا اعلام می کند. وی در پاسخ به این سئوال که چرا برای دومین بار با جدایی از بارسلونا به فیورنتینا پیوست، گفت:

به این دلیل که چهار ماهی که در مرتبه اول به اینجا آمدم فوق العاده عالی بود. مربی تیم به طرز شگفت انگیزی به من اعتماد به نفس داد. به همین دلایل بدون هیچ تردیدی فیورنتینا را انتخاب کردم.

وی در مورد دیدار معوقه برابر هم گفت:

جایگاه ما در جدول به خاطر دیدار معوقه برابر جنواست. در این دیدار باید نتیجه لازم را بگیریم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول ارتقا دهیم و بار دیگر به جدول برگردیم. بهترین هدیه برای من، برای فیورنتینا و مردم شهر فلورانس اینست که تیم ما به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

کریستین تیو در مورد احتمال بازگشت به بارسلونا هم گفت:

تمام تمرکز من روی زمان حال است، و از بودن در اینجا بسیار خوشحالم. لیگ ایتالیا بسیار سخت و دشوار است؛ مدافعان بسیار فشرده بازی می کنند، و باز کردن دروازه رقبا به هیچ وجه آسان نیست. اما اگر فرصتی پیش بیاید که بتوانم به بارسا برگردم، حتماً دوست دارم که این کار را انجام دهم.

2081