تمجید از تماشاگران ایرانی در نشریه فوتبال ساحلی/عکس

تمجید از تماشاگران ایرانی در نشریه فوتبال ساحلی/عکس

اولین نشریه الکترونیکی و رسمی فوتبال ساحلی توسط فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی با پوشش آخرین اخبار و رویدادهای مربوطه منتشر شد.

به گزارش کاپ،فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی اولین نشریه رسمی خود را به صورت الکترونیکی منتشر کرد. در این نشریه آخرین اخبار، گزارشات و رویدادهای فوتبال ساحلی آقایان و بانوان را در سطح جهان می توان مطالعه کرد.

جان کاسکو – نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی در پیام منتشر شده خود در این مجله آورده است: بسیار خوشحالم که در اولین نسخه نشریه رسمی فوتبال ساحلی برای هواداران این ورزش هیجان انگیز پیام می گذارم. ایده انتشار مجله به ماه ها پیش برمی گردد و اکنون مفتخرم که زمان انتظار به پایان رسیده و اولین نسخه منتشر شده آن قابل نمایش است.

وی در ادامه افزوده است: در فصلنامه منتشر شده می توانید آخرین اخبار فوتبال ساحلی را از سراسر جهان به همراه مصاحبه های جذاب و همچنین عکس ها و مطالب داغ مطالعه کنید. از شما خوانندگان محترم نیز درخواست دارم تا با ارسال تصاویر و مصاحبه های ستارگان فعال روی شن نیز ما را در این زمینه همیاری کنید.

 یکی از مهمترین تصاویری که در اولین نشریه رسمی فوتبال ساحلی منتشر شده، در خصوص حمایت تماشاگران ایرانی از ملی پوشانشان در دیدار برابر برزیل طی مرحله نهایی رقابتهای جام بین قاره ای فوتبال ساحلی است. در کنار این تصویر آمده است: هواداران ایرانی با اینکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نتوانست در دیدار نهایی رقابتهای جام بین قاره ای مقابل برزیل پیروز شود، جو خوبی را برای حمایت این ملی پوشان ایجاد کردند.

 یکی از مهمترین گزارشات نخستین نشریه رسمی فوتبال ساحلی، برگزاری رقابتهای جام قاره ای به میزبانی اردوس است و در تیتر این گزارش می خوانیم: "ایران در مسابقات چین بر آسیا مسلط شد."

در حاشیه این گزارش نیز آمده است: امیر اکبری – ستاره ملی پوش ایران توانست با عملکرد فوق العاده خود دو جایزه انفرادی شامل جوایز بهترین بازیکن زمین و بهترین گل زن این مسابقات را از آن خود کند. همچنین پیمان حسینی نیز توانست جایزه بهترین دروازه بان را کسب کند. در متن این گزارش نیز تأکیده شده است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست در فینال اولین دوره از مسابقات فوتبال ساحلی قاره ای پیروز میدان شده و مقام نخست را کسب کند.