تکذیب شایعات پیرامون رونی در تیم ملی انگلیس

تکذیب شایعات پیرامون رونی در تیم ملی انگلیس

وبسایت رسمی برنامه نود - وین رونی به تکذیب شایعاتی که پس از پیروزی انگلیس مقابل اسکاتلند در مورد وی شکل گرفته بود پرداخته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، روزنامه سان وین رونی را به مصرف نوشیدنی‌های الکلی متهم کرده بود. پس از غیبت وی در بازی دیشب سه شیرها، شایعات بیشتری در این زمینه به گوش رسیده بود و درنهایت، ساوث گیت مربی موقت تیم ملی انگلیس، پس از تساوی مقابل اسپانیا مجبور شد این مسئله را تکذیب کند و تاکید کرد رونی به خاطر مصدومیت غایب بوده است.حالا یکی از نزدیکان رونی در صحبت با اسکای، این مسئله را شدیدا تکذیب کرده است. وی گفت:

پس از پیروزی مقابل اسکاتلند، بازیکنان انگلیس یک شبانه روز استراحت داشتند. برخلاف خیلی از بازیکنان، رونی تصمیم گرفت در هتل تیم بماند و استراحت کند. در این حین، خیلی از مهمان‌ها برای گرفتن امضا و عکس سراغ وین آمدند. رونی هم مثل همیشه، با خوشرویی با آن‌ها برخورد کرد. اینکه تعدادی از این افراد، سعی کرده اند از این مسئله برای تخریب رونی استفاده کنند، واقعا ناراحت کننده است.

گفتنی است وین رونی به خاطر مصدومیت، پس از دیدار مقابل اسکاتلند اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کرده است و هنوز از وضعیت وی برای دیدار شنبه مقابل آرسنال، خبر تازه ای اعلام نشده است.

1405