هندرسون: اسپانیا عالی نبود، انگلیس خیلی بد کار کرد

هندرسون: اسپانیا عالی نبود، انگلیس خیلی بد کار کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان دوم تیم ملی انگلیس پس از تساوی شب گذشته برابر اسپانیا اظهار داشت گل ثانیه های پایانی حریف بسیار ناامید کننده بود.

به گزارش وب سایت نود، سه شیرها شب گذشته در یک بازی دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف اسپانیا رفت که این دیدار در نهایت به تساوی 2 بر 2 رسید.

پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی انگلیس برابر اسکاتلند که در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه انجام شد، سه شیرها با روحیه ای بسیار بالا در دیداری دوستانه به مصاف اسپانیا رفت که در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه اسپانیا کنترل بازی را در دست گرفت و توانست بازی را به تساوی بکشاند. گل دوم اسپانیا در ثانیه های پایانی بازی به ثمر رسید. این چهارمین بازی است که گرت ساوت گیت به عنوان مربی موقت روی نیمکت انگلیس نشست و طی آن به دو تساوی و دو پیروزی دست یافت. هندرسون کاپیتان انگلیس در پایان در مورد این بازی به وب سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس گفت:

در ضدحملات بسیار خطرناک نشان دادیم و به نظرم در بیشتر زمان بازی در دفاع خوب کار کردیم. آنها خیلی فرصت مسلم گلزنی نداشتند. اما دریافت دو گل دیرهنگام مانند این بازی بسیار ناامید کننده بود، اما ما هم تلاش بسیار زیادی انجام دادیم و توانستم در یک سوم انتهایی بازی فرصت های خوبی را ایجاد کنیم. اسپانیا تیمی در کلاس جهانی است و در برابر آنها از نظر ضد حملات آن هم در یک سوم پایانی بازی بسیار خوب عمل کردیم. از این بازی بسیار ناامید و خسته شدیم زیرا تلاش بسیار زیادی در طول بازی انجام دادیم. ما این بازی را دوباره تماشا و تحلیل خواهیم کرد. نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کرده و نیازهای خودمان برای پیشرفت را تحلیل می کنیم. به طور کلی در این بازی تمام توان خود را به کار گرفتیم و البته نباید از ارزش های تیم اسپانیا هم به سادگی بگذریم.

2081