ادر: آلمان از ایتالیا می ترسد

ادر: آلمان از ایتالیا می ترسد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم ملی ایتالیا با حالتی طعنه آمیز اظهار داشت شاید دلیل اینکه تیم ملی آلمان همیشه در برابر ایتالیا بهتر بازی می کند اینست که از لاجوردی پوشان ترس و واهمه دارند.

به گزارش وب سایت نود، ادر مهاجم تیم ملی ایتالیا شب گذشته (سه شنبه) در تولد 30 سالگی خود برابر آلمان به میدان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ادر در پایان این بازی به Rai Sport گفت:

چنین بازی هایی هرگز آسان نیست. این سومین بازی من در برابر آلمان است و در دو دیدار قبلی هم بسیار ما را به دردسر انداخته بودند. به نظر می رسد آلمان همیشه در برابر ما بهترین بازی خود را انجام می دهد و سیستم خود را تغییر می دهد شاید دلیل این مسئله این باشد که از ما ترس و واهمه دارند. آنها در این بازی به برخی از بازیکنان جوان خود میدان دادند و البته ایتالیا هم چنین کاری را انجام داد. در طی هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای این بازی آماده بودیم. ما روی سیستم های مختلفی کار کردیم و تمرینات مفیدی داشتیم.

ادر از زمان پیوستن به اینتر نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد، در مورد عملکرد خود در این تیم می گوید:

نمی دانم دلیل این مسئله چیست. الان ششمین فصل حضور خود در سری آ را پشت سر می گذارم و همیشه گلزنی می کردم. اگر در بازیها تیم پیروز نشود، عملکرد بازیکنان هم مورد توجه قرار نمی گیرد. این مسئله کاملاً عادی است. قبول دارم که باید پیشرفت کنم، و نمی توانم از کسی شکایت داشته باشم. باید همچنان تلاش کنم و برای تیم گلزنی کنم. سیستم تیم ما جدید است، یعنی همان سیستمی که در بیست دقیقه پایانی بازی با اسپانیا بازی کردیم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و شاید در این بازی استحقاق بیشتری داشتیم.

2081