بائوزا: بازیکنان آرژانتین همیشه از من حمایت کرده اند

بائوزا: بازیکنان آرژانتین همیشه از من حمایت کرده اند

وبسایت رسمی برنامه نود - ادگاردو بائوزا، سرمربی تیم ملی آرژانتین از تصمیم بازیکنانش در مورد قطع رابطه با رسانه ها حمایت کرد.

به گزارش وبسایت نود، بائوزا پس از پیروزی آرژانتین مقابل کلمبیا در مرحله راهیابی جام جهانی با نتیجه سه بر صفر گفت:

با تصمیم بازیکنان موافق هستم. اتهامات زیادی زده شد و این اتفاق طبیعی بود. در این دو هفته اتهامات زیادی به تیم زده شد. زمانی که شدت اتهامات به حدی می رسد که از مسائل ورزشی بالاتر می رود طبیعی است که بازیکنان به دنبال قطع رابطه باشند. این اتهامات مربوط به کل هفته است. از تصمیم بازیکنان حمایت می کنند. بعضی مسائلی که گفته شد به شدت ناراحت کننده بود. بازیکنان همیشه به من نزدیک بوده اند و همیشه از من حمایت کردند. امروز سه، چهار بازیکن در ترکیب تغییر کردند اما واکنش تیم خیلی خوب بود. نیازی نیست که از رفتار امروز بازیکنان تشکر کنم چون همیشه از من حمایت کرده اند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در مورد پیروزی ارزشمند تیمش مقابل کلمبیا اظهار داشت:

از نظر دفاعی بهترین بازی خود را داشتیم چرا که مقابل حریفی بازی می کردیم که بازیکنان تکنیکی و سریع زیادی داشت. وقتی توپ را از دست می دادیم باید به سرعت آن را پس می گرفتیم. به غیر از چند حرکت کوادرادو از سمت راست، بهترین بازی دفاعی خود را داشتیم. باید بازی را در شرایطی کنترل می کردیم که از نظر هجومی کار خطرناکی داشتیم. در مقابل برزیل شروع خوبی داشتیم اما به مرور به مشکل خوردیم. بازیکنان ما خیلی حرفه ای هستند و به خوبی از جو آن بازی خارج شدند. پیراهن ارزشمندی را به تن می کنند و با تمام وجود برای آن بازی می کنند. گلهایی که زدیم شرایط بازی را مشخص کرد. بعد سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به همین خاطر با چهار هافبک بازی کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. برزیل در کل 90 دقیقه از ما بهتر بود اما پاراگوئه و پرو را می توانیم شکست دهیم. در این سطح کوچکترین اشتباهی، تاوان سنگینی دارد. امروز مرتکب اشتباه نشدیم و به همین خاطر توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم.

بائوزا در مورد تغییرات در لیست های بعدی تیم ملی آرژانتین هم صحبت کرد:

احتمال دعوت از بازیکنان دیگر را رد نمی کنم. به سفر به اروپا و دیدن بازیهای بازیکنان آرژانتینی فکر می کنم. هنوز تا اعلام لیست بعدی خیلی مانده است.

1140