فیل باب از خاطرات خشن خود با کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ می گوید

فیل باب از خاطرات خشن خود با کریستیانو رونالدو در اسپورتینگ می گوید

وبسایت رسمی برنامه نود - فیل باب، مدافع سابق تیم لیورپول و جمهوری ایرلند به یاد می آورد که چگونه یک بار کریستیانو رونالدوی نوجوان را در دوران حضور در اسپورتینگ، زده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، باب بین سال های 2000 تا 2002 برای اسپورتینگ بازی می کرد و در آن زمان رونالدو 15 تا 17 ساله بود و هنوز برای تیم اصلی اسپورتینگ بازی نکرده بود. در مصاحبه ای که باب با Sky Sports انجام داد، می گوید که یک بار در تمرینات توسط هم تیمی نوجوان خود تحقیر شده و در نتیجه با خشونت به او پاسخ داده است.

رونالدو در آن زمان واقعا لاغر بود و با مو هایی که داشت، کمی شبیه استیو مک‌منمن بود. ما در حال تمرین دفاع مقابل حمله بودیم. بنابراین این پسر بچه به سمت من حرکت کرد. او دو سه گام رو به جلو برداشت و از من رد شد و توپ را به تیر دروازه کوبید. همه بچه ها به زبان پرتغالی گفتند که 'این پسر از تو رد شد بابی'، و همین کافی بود. پس دفعه بعدی، وقتی که به سمت من می آمد، دو بار از من عبور کرد، و شوت زد. بنابراین من بازوی او را شکستم و از پا در آوردم.

رونالدو روی زمین افتاد، و من گفتم که دیگر هرگز این اتفاق تکرار نمی شود. او به من نگاه می کرد و نمی دانست که چه اتفاقی افتاده است. زمین تمرین ساکت شده بود.

باب به شوخی ادامه داد:

من تأثیر زیادی در کارنامه حرفه ای او داشتم. اما نیازی به گفتن نیست که او بعد از آن رفت و برنگشت.

بعد از آن باب در سال 2002 اسپورتینگ را به مقصد ساندرلند ترک کرد و در اولین سال حضور وی در این تیم لیگ برتری، آنها به دسته پایین تر سقوط کردند و باب 12 ماه بعد در سن 33 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

1771