تراپاتونی: آنچلوتی در بایرن مونیخ از گواردیولا موفق‌تر خواهد بود

تراپاتونی: آنچلوتی در بایرن مونیخ از گواردیولا موفق‌تر خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - جیوانی تراپاتونی اعلام کرد کارلو آنچلوتی شانس بالایی دارد تا به همراه بایرن مونیخ به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، جیوانی تراپاتونی با مقایسه عملکرد آنچلوتی و گواردیولا در بایرن مونیخ اعلام کرد که مربی ایتالیایی شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه بایرن مونیخ دارد. آنچلوتی از ابتدای فصل جانشین پپ گواردیولا در آلیانز آرنا شد و در حال حاضر با امتیازی برابر با لایپزیگ در رتبه نخست بوندس لیگا قرار دارد و همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نیز از حالا صعودش به مرحله یک شانزدهم نهایی را قطعی کرده است. با این حال شکست 1-0 مقابل اتلتیکو مادرید و 3 تساوی این تیم نشان داده است که بایرن مونیخ آنچلوتی همچنان نیاز به پیشرفت دارد. تراپاتونی با اعلام این موضوع که دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت اعلام کرد که آنچلوتی شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در گفتگو با بیلد اعلام کرد:

بایرن با سبک متفاوتی نسبت به دوران گواردیولا بازی می‌کند. به نظرم بایرنِ آنچلوتی موفق‌تر از بایرنِ گواردیولا بوده است و کارلو شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه این تیم دارد با این حال باید تا پایان فصل منتظر باشیم.

1899