تا پایان پاییز با ترافیک نامحدود، همراه کاپ باشید

تا پایان پاییز با ترافیک نامحدود، همراه کاپ باشید

خرید بسته های ترافیک نامحدود شاتل لند برای کاربران شاتلی تا پایان پاییز امسال ادامه دارد.

به دنبال استقبال از جشنواره ترافیک نامحدود، مهلت استفاده از بسته های ویژه وب سایت شاتل لند تمدید شد. این بسته ها با تخفیف پنجاه درصدی و پرداخت 10000 تومان به جای قیمت واقعی 20000 تومان به فروش می رسند. با مراجعه به سایت my.shatel.ir می توانید با پرداخت مبلغ مورد نظر بسته ی خود را فعالسازی نمایید و به مدت یک ماه با خاطری آسوده از امکانات استثنائی شاتل لند نظیر آپلود سنتر، دانلود سنتر و... بهره مند شوید. خوب است بدانید وب سایت های زیر مجموعه شاتل لند نیز شامل این جشنواره می شوند:

کاپ:

تصور کنید بتوانید همه ی ویدیوهای ورزشی و حواشی اتفاقات دنیای پر شور فوتبال و سایر ورزش ها را تنها با پرداخت مبلغی محدود تماشا و دانلود نمایید! سایت کاپ جدیدترین کلیپ ها را از رویدادهای جذاب ورزشی در اختیار علاقمندان گذاشته و یا در استودیوی اختصاصی خود دوبله می کند. اضافه بر این پوشش متنی اخبار روز ایران و جهان به همراه سرعت نشر، وجه تمایز سایت ورزشی کاپ است.

تک شات:

در دنیای امروز فناوری وجود منبعی قابل اتکا برای خبردار شدن از امکانات و خدمات جدید مربوط به حوزه تکنولوژی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سایت تک شات علاوه بر ترجمه اخبار از منایع اصلی به زبان دیگر، با آپلود ویدیوهای جالب از اتفاقات جدید حوزه ی فناوری در قالب برنامه ی آپدیت، در اختیار علاقمندان به مسائل تخصصی این بخش است. با خرید بسته های ترافیک نامحدود از لذت دنبال کردن این اخبار بهره مند شوید.

نماوا:

تماشای فیلم به صورت آنلاین نیازمند حجم زیادی از ترافیک اینترنت است اما شاتل لند با برگزاری جشنواره ترافیک نامحدود خود برای این مسئله تمهیدی اندیشیده است. با خرید یک بسته بامبلغی ناچیز قادر خواهید بود تا از آرشیو بزرگ فیلم و سریال های ایرانی و خارجی این سایت استفاده نمایید.