باشگاه وستهام اعلام کرد؛ پایت تا سال ها در این تیم می ماند

باشگاه وستهام اعلام کرد؛ پایت تا سال ها در این تیم می ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه وستهام انگلیس اعلام کرد که به هیچ عنوان قصد فروش هافبک فرانسوی تیمش را ندارد.

به گزارش وب سایت نود، مسئولان باشگاه وستهام انگلیس اعلام کردند که انتظار دارند دیمیتری پایت سال های سال در تیم آنها حضور داشته و برای آنها بازی کند.

دیوید سولیوان معاون اجرایی باشگاه وستهام تأکید کرد که علیرغم فصل بسیار ضعیفی که این تیم انگلیسی تا اینجا داشته اما مصمم است تا این بازیکن را حفظ کند. پایت ماه پیش اعلام کرده بود که هیچ احتمالی در مورد آینده را رد نمی کند و احتمال هر انتقالی را رد نکرد. پس از این شروع بسیار ضعیف وستهام در رقابت های این فصل که از 11 بازی لیگ برتر تنها 11 امتیاز به دست آورده است، تیم های مختلفی از جمله پاریسن ژرمن فرانسه به دیمیتری پایت پیشنهاد دادند. اما پس از گلزنی پایت در دیدار روز جمعه برابر سوئد در ارتباط با این مسئله در وب سایت رسمی باشگاه نوشت:

من همراه با پسرهایم بازی تیم ملی انگلیس را تماشا می کردم و از پیروزی انگلیس برابر اسکاتلند خیلی خوشحال شدم. البته بازی فرانسه را هم دیدم که فرم و شرایط عالی دیمیتری پایت ما را شگفت زده کرد. پایت یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشت و بازیکن مهمی برای تیم ملی فرانسه بود. من بسیار افتخار می کنم که چنین بازیکنی را در وستهام داریم. او در سال 2016 توانسته 16 بازی برای تیم ملی فرانسه بازی کند و هفت گل هم برای این تیم زده و پنج پاس گل داده است.

سالیوان در مورد وضعیت آینده هافبک فرانسوی تیمش گفت:

پایت در ماه فوریه قرارداد بلند مدتی را با وستهام امضا کرد و آینده خود را به باشگاه واگذار کرده است. ما هم قصد داریم تا او را برای سال های زیادی در تیم خود نگه داریم.

2081