زولا: سری آ به میلان و اینتر آماده نیاز دارد

زولا: سری آ به میلان و اینتر آماده نیاز دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - جیان فرانکو زولا، بازیکن سال های نه چندان دور آتزوری می گوید که سری آ بدون میلان و اینتر چیزی کم دارد و این لیگ برای داغ شدن تنورش به این دو تیم نیاز دارد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، هم اکنون میلان در شرایط بهتری نسبت به رقیب دیرینه اش به سر می برد. روسونری با 25 امتیاز در مکان سوم است اما اینتر با 17 امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد و ببه تازگی نیز سرمربی اش را اخراج کرده است. زولا در خصوص قهرمانی 5 فصل اخیر یوونتوس در ایتالیا گفت:

یووه امسال هم بخت اول و احتمالی قهرمانی در ایتالیاست. خیلی ها می گویند آنها ضعیف شده اند اما فراموش نکنید که یووه در تابستان تغییرات زیادی داشته و نیاز به زمان دارد تا به تیم قدرتمند و شایسته کسب ششمین قهرمانی پیاپی تبدیل شود. سایر تیم های ایتالیا باید سعی کنند خودشان را بالا بکشند. منظور من فقط در زمین مسابقه نیست. بلکه تیم ها به لحاظ ساختار و مدیریت هم نیاز به بازسازی دارند.

وی افزود:

باشگاه هایی مثل رم و ناپولی این کار را شروع کرده اند و تا حدودی موفق بوده اند. باشگاه های میلانی باید سطح تیمی و ساختار مدیریتی خودشان را تقویت کننند. آن ها اکنون در دوران گذار به سر می برند. بازگشت میلان و اینتر به روزهای موفق گذشته، لیگ ایتالیا را مجدادا به سطح اول اروپا باز می گرداند.

1313