شواین اشتایگر: هوادار بایرن مونیخ هستم؛ انگلیسی ها به فوتبال آلمان احترام می گذارند

شواین اشتایگر: هوادار بایرن مونیخ هستم؛ انگلیسی ها به فوتبال آلمان احترام می گذارند

وبسایت رسمی برنامه نود - باستین شواین اشتایگر می گوید هنوز بازی های بایرن مونیخ را دنبال می کند.به گزارش وبسایت نود، باستین شواین اشتایگر که تابستان 2015 در انتقالی عجیب راهی منچستر یونایتد شد می گوید هنوز به باشگاه سابقش علاقه مند است. او همچنین بایرن مونیخ را یکی از مدعیان جدی در لیگ قهرمانان اروپا می داند.شواین اشتایگر روز دوشنبه در مصاحبه با Sport 1درباره علاقه اش به بایرن مونیخ و وضعیت باشگاه سابقش گفت:

من یکی از طرفدارن حرفه ای بایرن مونیخ هستم و تا جای ممکن بیشتر بازی های این تیم را نگاه می کنم. روش و شکل بازی آن ها را دوست دارم. حس می کنم که آنچلوتی سرمربی مناسبی برای بایرن مونیخ است و به خوبی با تیم هماهنگ شده. می بینم که در تمامی رقابت ها عالی کار می کنند، البته امیدوارم در این فصل قهرمان اروپا شوند. بایرن مونیخ همیشه یکی از شانس های فتح لیگ قهرمانان بوده و همیشه در بین مدعیان حضور داشته است. در انگلیس احترام زیادی برای فوتبال آلمان و بایرن مونیخ قائلند.  بایرن در حال انجام کارهای فوق العاده است و هیچوقت نباید در باره آن ها نگرانی داشته باشید. آن ها برای آنچه در سال های اخیر انجام داده اند شایسته احترام هستند.

شواین اشتایگر به احتمال فراوان با توجه به شرایط نچندان مطلوبش در منچستر یونایتد در ژانویه این تیم را به مقصد تیمی در MLS ترک خواهد کرد.

7899