آلگری: می خواهیم مثل مایکل جوردن تاریخ سازی کنیم

آلگری: می خواهیم مثل مایکل جوردن تاریخ سازی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از بازیکنانش خواست تا با قهرمانی در این فصل از رقابت های سری آ همانند اسطوره بسکتبال آمریکا تاریخ سازی کنند.

به گزارش وب سایت نود، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا تیم خود را به مایکل جوردن بازیکن افسانه ای شیکاگو بولز تشبیه کرد که در پی کسب ششمین قهرمانی متوالی در رقابت های سری آ ایتالیاست.

مایکل جوردن اسطوره بسکتبال دنیا در دهه 1990 در یک دوره هشت ساله توانست به شش قهرمانی در رقابت های NBA دست یابد. و حالا آلگری از بازیکنانش می خواهد تا روحیه تیمی خود را مثل همان مایکل جوردن و یارانش حفظ کرده و با کسب ششمین عنوان قهرمانی تاریخ ساز شوند. سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره ششمین قهرمانی متوالی شاگردانش به توتو اسپورت گفت:

امسال تا پایان فصل را با شور و اشتیاق کامل بازی خواهیم کرد. باید در مورد ششمین قهرمانی متوالی و افسانه ای خود فکر کنیم. هر بار که به میدان می رویم باید به خاطر داشته باشیم که امسال باید قهرمان شویم تا تاریخ سازی کنیم. کسب ششمین اسکودتوی متوالی اصلاً کار ساده ای نیست؛ در فصل گذشته از 26 بازی توانستیم 25 پیروزی به دست آوریم. همیشه در مورد آن دوران فکر می کنم.

آلگری در ادامه در مورد شرایط این فصل یوونتوس هم گفت:

کسب 10 پیروزی از 12 بازی در بازی های اول فصل کاری بسیار دشوار است که در این فصل انجام دادیم. هواداران باید از این تیم لذت ببرند. همه ما باید در کنار هم باشیم تا بتوانیم تاریخ ساز شویم، درست مثل مایکل جوردن در شیکاگو بولز. ما اصلاً قصد نداریم تا در زمین مثل سایر تیمها بازی کنیم و مثل بارسلونا باشیم. یوونتوس، یوونتوس است و بارسلونا هم بارسلونا است. می خواهیم روی نقاط قوت خود کار کنیم زیرا همه ایتالیایی ها در این کار برتری دارند.

2081