پنج گزینه کلوپ برای خط حمله لیورپول

پنج گزینه کلوپ برای خط حمله لیورپول

وبسایت رسمی برنامه نود – لیورپول، صدرنشین لیگ برتر انگلیس به دنبال تقویت خود در خط حمله در فصل نقل و انتقالات زمستانی است.

به گزارش وبسایت نود، استوریج تنها مهاجم نوک لیورپول است که درخشش سالهای گذشته را نداشته است. به همین خاطر کلوپ ناچارا از فیرمینو در پست مهاجم نوک استفاده کرده است.

مربی آلمانی گزینه های مختلفی را برای خط حمله زیر نظر دارد که یکی از آنها الکساندر لاکازت، مهاجم لیون است که شروع فصل خوبی داشت اما فعلا با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. بارسلونا و ارسنال دیگر مشتریان وی هستند. گزینه دیگر لیورپول هم لوان است، مهاجم برزیلی گرمیو هرگز در اروپا بازین کرده و گزینه ای ریسکی است  و در المپیک هم عملکرد خوبی داشت و با سه گل و سه پاس گل نامش را سر زبان ها انداخت.

گزینه دیگر لیورپول مائورو ایکاردی است. مهاجم آرژانتینی در اینتر عملکرد خوبی داشته و کاپیتان تیمش است. او در این فصل در سری آ ده گل زده و سه پاس گل داده است. چهارمین گزینه لیورپول براهینوست. مهاجم وست برومویچ در همه رده های پایه تیم ملی انگلیس به جز تیم بزرگسالان بازی کرده است. البته او در هفت بازی اخیر در لیگ برتر انگلیس حضور نداشته و مربی تیمش از او خواسته تا چهار کیلو وزن کند. گزینه چهارم اینیاکی ویلیامز، مهاجم اسپانیایی بیلبائوست که اخیرا قراردادش را تا سال 2021 تمدید کرده است.

1140