گامیرو: آنچلوتی به قولش عمل نکرد

گامیرو: آنچلوتی به قولش عمل نکرد

وبسایت رسمی برنامه نود – کوین گامیرو، مهاجم فرانسوی اتلتیکو مادرید از کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، کوین گامیرو در دو فصل حضور در پاریسن ژرمن با آنچلوتی کار کرده که خاطره خوشی از همکاری با مربی ایتالیایی ندارد. مهاجم فرانسوی در مورد حضور آنچلوتی روی نیمکت پاریسن ژرمن گفت:

در میانه فصل آنچلوتی به پاریسن ژرمن آمد که من خیلی ناراحت شدم. در تیم او جایی نداشتم. وقتی که من با کمباره در کریسمس 2011 معاوضه شدم فهمیدم که روی من حساب نمی کند. از بازیکن فیکس تبدیل به بازیکن نیمکت نشینی شدم که حتی در نیمه دوم هم نمی توانستم وارد زمین شوم.

گامیرو تا پیش از استخدام آنچلوتی ده گل در لیگ فرانسه و یک گل در لیگ اروپا برای پاریسن ژرمن زده بود. با حضور آنچلوتی فقط یک گل در لاشامپیونه به ثمر رساند. گامیرو در ادامه بیان کرد:

در پایان فصل اولم اعلام کردم که می خواهم از پاریسن ژرمن بروم اما آنچلوتی جلوی من را گرفت. او گفت که بازیهای زیادی برگزار خواهد شد و نوبت به من هم می رسد اما به وعده اش عمل نکرد. مقابل والنسیا در مارس 2013 ایبرا اخراج شد اما باز هم من در بازی بعدی فیکس نبودم. روز بعد از بازی به دفتر آنچلوتی رفتم. او به حرفهایم گوش داد و با هم صحبت کردیم اما شرایطم عوض نشد.

آنچلوتی در سال 2013 راهی رئال مادرید شد و در همان فصل سویا با 7.5 میلیون یورو گامیرو را خرید تا مسیر این دو کاملا از هم جدا شود.

1140