ممفیس: به اورتون فکر نمی کنم؛ امیدوارم در منچستر یونایتد هم بتوانم بازی کنم

ممفیس: به اورتون فکر نمی کنم؛ امیدوارم در منچستر یونایتد هم بتوانم بازی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم هلندی پس از عملکرد خوب در تیم ملی کشورش ابراز امیدواری کرد که بتواند در بازگشت به منچستر یونایتد به همین روند ادامه داده و نمایش قابل قبولی داشته باشد.

به گزارش وب سایت نود، رونالد کومان سرمربی هلندی اورتون طی چند روز گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد ممفیس دپای مهاجم ملی پوش منچستر یونایتد را در نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

پس ابراز تمایل سرمربی هلندی تیم فوتبال اورتون، ممفیس دپای اعلام کرد که می خواهد با جدیت بیشتری برای حفظ جایگاه خود در جمع شیاطین سرخ بجنگد. طی چند وقت اخیر گزارش هایی مبنی بر این منتشر شد که ممفیس دپای نتوانسته جایگاه خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در تیم منچستر یونایتد تثبیت کند و به همین خاطر ژوزه مورینیو آمادگی خود برای فروش ستاره سابق آیندهوون هلند را اعلام کرده است. دپای در گفتگو با NOS در مورد اینکه آیا به حضور در تیم اورتون هم فکر می کند یا خیر، اعلام کرده بود:

در این مورد نمی توانم نظر بدهم. اکنون تمام تمرکزم روی منچستر یونایتد است. این مهم ترین مسئله برای من است. درباره آینده ام و حضور در تیم اورتون هیچ چیز نمی دانم. باید صبر کرد و منتظر آینده ماند. پس از بازی های ملی به باشگاه برمی گردم و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم در تمرینات خود را نشان دهم تا زمان بیشتری در بازی حضور داشته باشم. امیدوارم بتوانم عملکرد خود در بازی های ملی را در منچستر یونایتد هم داشته باشم.

وی در پایان هم گفت:

الان با دیدگاه متفاوتی نسبت به زمانی که برای انجام بازی های ملی رفتم به منچستر یونایتد بر می گردم. البته بسیار خوشحالم. از اینکه توانستم دو گل بزنم بسیار خوشحالم. همه چیز خوب بود و من اعتماد به نفس بیشتری دارم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این بازی در بازگشت من به روند سابق بر می گردم یا نه. از این مسئله بسیار خوشحالم که بازی به من رسید و تیم ما پیروز شد.

2081