گزارش/ اولویت‌های مورینیو برای خرید در ژانویه

گزارش/ اولویت‌های مورینیو برای خرید در ژانویه

سرمربی شیاطین سرخ برای بهبود شرایط تیمش چاره‌ای غیر از خرید در فصل نقل و انتقالات ندارد.

 به گزارش کاپ، اوضاع منچستریونایتد اصلا خوب نیست و اگر در فصل نقل و انتقالات زمستانی، اقدام موثری برای نجات تیم صورت نگیرد، قطعا روزهای تاریک فصل گذشته همراه چلسی برای ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم تکرار می‌شود.

 نتایج اخیر شیاطین سرخ نشان داد صرف خرید و فعالیت در بازار نقل و انتقالات به معنای موفقیت نیست که اگر اینگونه بود منچستریونایتد پس از خرید پوگبا و زلاتان، باید در صدر جدول قرار داشت، نه در تلاش برای نزدیک شدن به مدعیان حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا! 

درس‌های مورینیو

به نظر می‌رسد مورینیو از اتفاقات اخیر درس گرفته و به همین دلیل با هدف و استراتژی خاص‌تری وارد پنجره نقل و انقالات زمستانی می‌شود. در این راستا مرد پرتغالی روی 3 مرد خاص برای پوشاندن لباس قرمز به قامتشان، حساب ویژه‌ای باز کرده است.

گزینه‌ها

اولین گزینه بدون شک آنتونی گریزمان است. ستاره اتلتیکومادرید با تحرک فراوان و شم گلزنی همان محرکی است که می‌تواند پوگبا را در پشت سر خود به ارائه بیش‌ترین توانش وا دارد. مورینیو خیلی خوب می‌داند در فصل نقل و انتقالات ژانویه زمانی برای هماهنگی تیم وجود ندارد و بهترین راهکار خرید چند بازیکن از یک تیم است. بر همین اساس او تصمیم گرفته به اردوی اتلتیکومادرید شبیخون بزند و علاوه بر گریزمان، کاراسکو، زننده گل اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان و خیمنس را هم سرخ‌پوش کند.

معضل فسخ قرارداد

در این بین بعید به نظر می‌رسد اتلتیکو با فروش گریزمان یا هر 3 بازیکن راضی شود. منچستریونایتد برای فسخ قرارداد 3 بازیکن باید پا را فراتر از حد مجاز قانون فیرپلی اقتصادی بگذارد و در این شرایط محروم شدن از سوی یوفا قطعا برای تیم پردردسر منچستریونایتد جذاب نخواهد بود. پس بهتر است شیاطین سرخ آهسته گام بردارند و با اولویت‌بندی خاصی که قطعا از سوی مورینیو انجام شده، بار خودشان برای یک زمستان و بهار دشوار را ببندند. گریزمان پروژه‌ای رویایی است اما تاریخ ثابت کرده منچستریونایتد غیر از مواقع ضروری، برای خرید یک بازیکن احساساتی نشده. آیا این بار زمان احساساتی شدن شیاطین سرخ فرا می‌رسد؟