پیش بینی سایت فیفا از پیروزی راحت ایران برابر سوریه

پیش بینی سایت فیفا از پیروزی راحت ایران برابر سوریه

سایت فیفا شانس برتری ایران مقابل سوریه را بیشتر دانسته است.

به گزارش کاپ، در آستانه برگزاری دیدار حساس ایران و سوریه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 سایت فیفا به ارزیابی این دیدار پرداخته است: «به نظر می رسد تیم ملی ایران توانایی یک برد پر گل مقابل سوریه را داشته باشد و بتواند جایگاه خود را در صدر جدول این گروه قطعی کند. شاگردان کارلوس کی روش در حال حاضر در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برند و در صدر جدول گروه خود قرار گرفته‌اند و اخیرا در دیدار دوستانه توانسته‌اند تیم پایوا گینه نو را با نتیجه 8 بر یک شکست دهند. در دیداری که رضا قوچان نژاد توانست هت تریک کند و کریم انصاری فرد هم درخشش خوبی داشت.»

این سایت در ادامه آورده است: «دو تیم برای تقابل با هم غریبه نیستند. ایران و سوریه در چهار دهه اخیر بارها برابر هم قرار گرفتند. 10 تقابل حاصل دیدارهای دو تیم در چهل سال گذشته بوده است که 5 دیدار با برد ایرانی ها به پایان رسیده و چهار بازی دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده و سوریه تنها در یک دیدار برابر ایران به برد دست یافته است. سوری ها امیدوارند بتوانند مثل سال 1973 که در ورزشگاه تاریخی آزادی توانستند ایران را با یک گل شکست دهند، بار دیگر تاریخ ساز شوند.»

فیفا در پایان به بازی ازبکستان و کره جنوبی هم اشاره کرده است: «البته در حساس‌ترین بازی گروه دو تیم ازبکستان و کره جنوبی برابر هم دیدار خواهند کرد که این دیدار می تواند سرنوشت دو تیم برای صعود به جام جهانی را رقم بزند.»