پرتغال 4 - 1 لتونی؛ تعقیب سوئیس با پیروزی قاطعانه

پرتغال 4 - 1 لتونی؛ تعقیب سوئیس با پیروزی قاطعانه

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی پرتغال در چهارمین بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2018 مقابل تیم لتونی قرار گرفت که در نهایت با وجود پیروزی مقابل حریف خود، به صدر جدول نرسید.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، پرتغالی ها موفق شدند در خانه مقابل حریف کم نام و نشان و 3 امتیازی خود در این گروه به سختی پیروز شده و با کسب 9 امتیاز پایین تر از سوئیس 12 امتیازی در رده دوم قرار بگیرند. کریستیانو رونالدو با گلزنی در این مسابقه، شمار گل های خود در 11 بازی ملی و باشگاهی اخیر را به عدد 12 رساند.

دقیقه '28 (1-0)(کریستیانو رونالدو): خطای صورت گرفته روی نانی از سوی داور پنالتی اعلام شد و کاپیتان پرتغال پشت توپ ایستاد و ضربه این بازیکن با وجود شیرجه درست دروازه بان، در گوشه پایین دروازه آرام گرفت.

دقیقه '59 (پنالتی از دست رفته): این بار آندره گومز با خطای بازیکن لتونی داخل محوطه نقش بر زمین شد تا باز هم یک پنالتی دیگر به سود پرتغال اعلام شود؛ رونالدو پشت توپ ایستاد و ضربه اش را خلاف جهت حرکت دروازه بان زد، اما با بدشانسی توپ به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت با برخورد به دروازه بان، به کرنر رفت.

دقیقه '67 (1-1)(آرتورز زیوزینس): با از دست دادن فرصت های خوب گلزنی، پرتغال خطر را احساس کرد؛ ارسال توپ از سمت راست، ضربه اولی که بلوکه شد اما در ادامه شوت محکم زیوزینس دروازه پاتریسیو را فرو ریخت.

دقیقه '69 (2-1)(ویلیام کاروالیو): خیلی زود پرتغالی ها باز هم پیش افتادند؛ ارسال کوارشما از سمت راست با ضربه سر کاروالیو که به خوبی بلند شده بود درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه '85 (3-1)(کریستیانو رونالدو): کاپیتان پرتغالی ها بالاخره دومین گل خود را هم به ثمر رساند؛ ارسال دقیق کوارشما از سمت راست، با ضربه آکروباتیک و تماشایی رونالدو از میان پاهای دروازه بان درون دروازه قرار گرفت تا عملکرد خوب این ستاره در تیم ملی ادامه داشته باشد.

دقیقه '90: باز هم ارسالی تماشایی و دقیق از کوارشما روی سر رونالدو فرود آمد اما با بدشانسی دیگری، ضربه سر خطرناک وی به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت تا در ثبت هت‌تریک ناکام بماند.

دقیقه '1+90 (4-1)(برونو آلوز): کرنر کوتاهی که از سمت راست شروع شد و با ارسال خوب گوئریرو به روی دروازه همراه شد تا آلوز پیش تاخته با یک ضربه سر چهارمین گل را هم وارد دروازه لتونی کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

خلاصه بازی را از اینـــجا ببینید.

1771