گریم سونس: استوریج هیچگاه به حداکثر توانایی خود نمی رسد

گریم سونس: استوریج هیچگاه به حداکثر توانایی خود نمی رسد

وبسایت رسمی برنامه نود - گریم سونس به انتقاد از استوریج پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، دنیل استوریج اگرچه در بازی اخیر انگلیس مقابل اسکاتلند در ترکیب اصلی سه شیرها به میدان رفت و گلزنی هم کرد، اما در تیم لیورپول، جزو بازیکنان ثابت ترکیب اصلی تیم کلوپ نیست و در این فصل هم در لیگ برتر گلی را به ثمر نرسانده است، همین موضوع باعث انتقاد گریم سونس از این بازیکن انگلیسی شده است. گریم سونس در مصاحبه با تایمز عنوان کرده که استوریج با این وضع هیچگاه به حداکثر پتانسیل خود نمی رسد:

آنچه از گل او در مقابل اسکاتلند می بینم، کیفیتی است که در این بازیکن وجود دارد. اما آن چه نمی بینیم و البته همه تیم های بزرگ به دنبال آن هستند. وجدان کاری یا همان اخلاق حرفه ای است. به همین دلیل است که دو تیم بزرگ، چلسی و منچستر سیتی پیش از این اجازه دادند او تیم را ترک کند و اکنون در سومین تیم بزرگ خود هم به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب قرار نمی گیرد.

استوریج اکنون 27 سال دارد و می توانم بگویم که با این وضع، او هرگز به حداکثر پتانسیل خود نخواهد رسید. او یا از نظر جسمانی فاقد آن کیفیت لازم است ( به دلیل مصدومیت های پیاپی) یا آن طور که کلوپ می خواهد، بازیکنی در خدمت تیم نیست. شاید از نظر کیفیت بازی او بهتر از فرمینو باشد، ولی مربی به دلیل ان که فرمینو بازیکن سخت کوش تری است، او را در ترکیب اصلی قرار می دهد که تصمیم درست و غیرقابل بحثی است.

2021