لاپادولا: عاشق میلان هستم؛ ابتدا دروازبان بودم

لاپادولا: عاشق میلان هستم؛ ابتدا دروازبان بودم

وبسایت رسمی برنامه نود - جیانلوکا لاپادولا می گوید که ابتدا فوتبالش را به عنوان دروازبان شروع کرده و از همان دوران کودکی عاشق تیم میلان بوده است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، لاپادولا که فصل رو خوب شروع کرده بود، پس از گذراندن دوران مصدومیت، در نخستین دیدارش با میلان برابر پالرمو باز هم برای این تیم گلزنی کرد تا نشان دهد در فرم مناسبی به سر می برد. او در خصوص شرایط خود و تیمش گفت:

گلزنی پس از مصدومیت بهترین لحظه برای من بود. یه تجربه شیرین. امیدوارم سایر اتفاقاتی که برای من و تیمم می افتد نیز به همین شکل خوشحال کننده باشد. همیشه نگاهم به آینده بوده است و سعی کردم از اشتباهاتم درس بگیرم.

او که به همراه پسکارا در سری B نیز آمار بسیار خوبی از خود بر جای گذاشت و در تابستان نیز پیشنهادات فراوانی را دریافت کرد، سرانجام به روسونری پیوست. لاپادولا در خصوص انتخابش گفت:

در حال صرف ناهار با مدیر برنامه هایم بودیم که ناگهان فهمیدم میلان به من پیشنهاد داده است.من عاشقانه و مشتاقانه به این موضوع نگاه کردم. وقتی 4 یا 5 سالم بود فوتبال را شروع کردم و ابتدا دروازبان بودم. آن زمان سبیل می گذاشتم و برادرم به خاطر آن چه در زمین انجام می دادم مرا سر ویلیام صدا می زد.

1313