آلیسون: در تیم ملی ثابت کردم چه توانایی هایی دارم

آلیسون: در تیم ملی ثابت کردم چه توانایی هایی دارم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازبان برزیلی باشگاه رم علی رغم نیمکت نشینی در باشگاهش، همچنان انتخاب نخست سلسائو برای خفاظت از دروازه است.

به گزاررش وبسایت رسمی برنامه نود، آلیسون که تابستان امسال با مبلغ 8 میلیون یورو به جالوروسی پیوست همچنان انتخاب دوم رمی هاست و شزنی، دروازبانی که به صورت قرضی از آرسنال به این تیم آمده در ترکیب اصلی به میدان می رود. آلیسون در این خصوص می گوید:

دوست دارم در تمام بازی ها به میدان بروم و برای این هدف تمرین می کنم. اما تا کنون فرصت کمی برای هنرنمایی داشته ام و در همین فرصت کم هم تمام تلاشم را کرده ام.

این دروازبان که هنوز در سری آ به میدان نرفته و تنها در بازی های پلی آف اروپا در ترکیب قرار گرفته است اظهار داشت:

اعتماد به نفس کافی را چه در زمان مسابقه و چه در تمرینات دارم. هر روز به سختی تمرین می کنم و در بازی های ملی نشان داده ام که چقدر انگیزه دارم. فکر نمی کنم مشکلی در آینده داشته باشم. تافارل همیشه با من صحبت می کند و مرا به آرامش می خواند. او از من می خواهد که سخت تمرین کنم و آمادگی خودم را حفظ کنم.

او ادامه داد:

کسی بهتر از او برای مشورت سراغ ندارم. تافارل همیشه با روی باز پاسخگوی من است و مرا راهنمایی می کند. فعلا تنها به بازی بعدی تیم برزیل می اندیشم و خودم را درگیر دیگر مسائل نمی کنم. دوست دارم همیشه در ترکیب باشم و رمی ها هم این موضوع را می دانند. آن ها از من خواسته اند که صبور باشم تا این دوران گذار، پشت سر گذاشته شود. من در زمین ثابت خواهم کرد که چه کارهایی را می توانم انجام دهم.

1313