لوپتگی: پیروزی با بازیکنان جوان بسیار لذت بخش است

لوپتگی: پیروزی با بازیکنان جوان بسیار لذت بخش است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی شاگردانش در دیدار برابر مقدونیه ابراز رضایت کرد.

به گزارش وب سایت نود، خولن لوپتگی در پایان بازی ضمن ابراز رضایت از پیروزی تیمش در این دیدار، از عملکرد بازیکنان در غیاب برخی از ستارگان کلیدی اسپانیا تمجید کرد.

در ادامه رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی اسپانیا موفق شد در یک بازی خانگی، مقدونیه را با چهار گل شکست دهد. در این بازی بزرگانی همچون سرخیو راموس، جرارد پیکه، دیگو کاستا غایب بودند، اما با این وجود اسپانیا با پیروزی که برابر حریف خود به دست آورد، همچنان صدرنشین گروه هفتم این رقابتهاست. خولن لوپتگی که در جمع خبرنگاران در نشست خبری پس از این دیدار گفت:

هیچ مسابقه ای هرگز آنگونه که شما می خواهید، دنبال نمی شود، اما از نتیجه این دیدار راضی هستیم زیرا در برابر یک تیم خوب به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کردیم. به خوبی می دانستیم که تیم حرف چگونه بازی می کند، سبک بازی آنها به گونه ای است که حریف به سختی می تواند کنترل کامل بازی را در اختیار بگیرد. اما در این بازی تیم ما هم صحنه های بسیار خوبی را رقم زد و توانستیم فرصت های گلزنی زیادی را ایجاد کنیم. تیم حریف شانس های اندکی برای گلزنی داشت. در هر صورت به خاطر پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار بسیار خوشحالیم.

لوپتگی در ادامه هم افزود:

ما بازیکنان زیادی را از دست داده ایم. اما به بازیکنان تازه وارد هم اطمینان کامل داریم، آنها در بازی برابر مقدونیه بسیار عالی کار کردند. رویکرد بازیکنان تازه وارد به تیم ملی مهم ترین مسئله ای بود که در این بازی رقم خورد و آنها استعداد و انگیزه بالای خود را به نمایش گذاشتند.

لوپتگی در پایان به عملکرد ویتولو هم اشاره ای داشت:

ویتولو باز هم مثل همیشه خوب بازی کرد و خواسته های ما را برآورده کرد. او برای ما خیلی خوب کار می کند. ویتولو همیشه دنبال یادگیری بیشتر است، تکنیک خوبی دارد، بازیخوانی عالی دارد و به لحاظ فیزیکی و جسمانی هم شرایط خوبی دارد. او مدام در حال پیشرفت کردن است و در آنیده به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ما خواهد بود.

2081