پیام فدراسیون فوتبال به رسانه های گروهی

پیام فدراسیون فوتبال به رسانه های گروهی

فدراسیون فوتبال در پیامی از رسانه های گروهی در طول مدت زمان فعالیتشان  در یک سال اخیر و همچنین برگزاری موفق نمایشگاه مطبوعات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کاپ،در پیام فدراسیون فوتبال آمده است:

نقش رسانه‌ها در هدایت فکری جامعه بسیار مهم است و با توجه به موضوعات مهمی که در عرصه ورزش رخ می دهد، رسانه ها با تلاش و پشتکار خود مطالب را در سریع ترین زمان ممکن  و با دقت، صداقت و امانتداری منتشر می کنند. 

رسانه ها جلوه تمام نما و آیینه اجتماع هستند و با ارسال پیام های خود و همچنین اطلاع رسانی درست و به موقع، باعث روشن گری و روشن شدن اذهان عمومی مردم می شوند و در بسیاری از مواقع راهگشای بسیاری از مسائل موجود در کشور بوده و خواهند بود.

 برگزاری نمایشگاه مطبوعات جلوه ای از نمایش اخبار، صداقت، برابری و امانتداری است که رسانه های مختلف دیداری و شنیداری، مکتوب و دیجیتال در آن حضور داشته و  با شرکت مسئولین مختلف شور و هیجان بالایی را در مدت زمان برگزاری نمایشگاه فوق ایجاد کردند.

فدراسیون فوتبال از زحمات بی شائبه رسانه های گروهی، شنیداری، تصویری، صدا و سیما در مدت زمان یک سال و همچنین در حین برگزاری نمایشگاه مطبوعات تقدیر و تشکر کرده و امیدوار است با حمایتهای بیش از پیش این آیینه تمام نمای مردم عزیز ایران، بتواند با تکیه بر آن به عنوان بازویی توانمند در مسیر رشد و گسترش ورزش فوتبال کشور گام بردارد.