نکونام در حال مرور تجربیات با هم‌بازی‌های سابق

نکونام در حال مرور تجربیات با هم‌بازی‌های سابق

به گزارش "ورزش‌سه"،  تمرینات تیم ملی در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار حساس مقابل سوریه در مالزی پیگیری می شود و این در حالی است که تیم ملی به دلیل جنجال های دیدار اول مقابل قطر دو بازیکن اصلی و مربی خود را در اختیار ندارد.

جواد نکونام به دلیل حواشی انتهای دیدار مقابل قطر، سه بازی از همراهی تیم ملی محروم شده است و باید از روی سکوها پیگیر کار بازیکنان تیم ملی باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی در دیدار مقابل قطر برای اولین بار روی نیمکت تیم ملی نشست و کم تجربگی او به علاوه هیجان ایجاد شده در پایان دیدار باعث شد تا رفتاری را از کاپیتان سابق تیم ملی ببینیم، که باعث محرومیت سه جلسه ای خودش و البته محرومیت یک جلسه ای سردار آزمون و احسان حاج صفی شد.

احتمالا در این تصاویر جواد نکونام در حال صحبت در مورد اتفاقات سالیان گذشته و انتقال تجربیاتی از بازی کردن در مقابل تیم های عربی است، که همیشه تیم ملی ایران را در مقابل این تیم ها و نوع بازی آن‌ها به حاشیه برده است. فوتبال ایران در طول تاریخ چه در سطح باشگاهی و چه ملی خود بارها نبردهای حساسی را در مقابل تیم‌های عربی با شیرینی و البته مواقعی هم با تلخی به پایان برده است و حضور بازیکنان با تجربه می‌تواند، فاکتور بسیار مناسبی برای پیشگیری از این اتفاقات باشد. جواد نکونام هم با سال ها تجربه بازی در کشورهای عربی شناخت خوبی از رفتارهای آن‌ها دارد و  سیدجلال حسینی و رضا قوچان نژاد هم دو بازیکن با تجربه تیم ملی هستند که ضمن داشتن تجربه بازی در کشور قطر در دیدار مقابل سوریه می‌توانند با هدایت بازی به سمت آرامش و پرهیز از حواشی که احتمالا سوری‌ها قصد دامن زدن به آن را خواهند داشت، به تیم ملی برای کسب چهارمین پیروزی مرحله مقدماتی جام جهانی کمک کنند.