پاروی، امن ترین استان برای سوریه/2 بازی، بدون باخت،بدون گل خورده

پاروی، امن ترین استان برای سوریه/2 بازی، بدون باخت،بدون گل خورده

ایران سومین حریف سوریه در استان پاروی مالزی خواهد بود.

به گزارش کاپ، تیم های ملی فوتبال سوریه و ایران در چهارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز سه شنبه از ساعت 15:30 به وقت تهران در استان پاروی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

سوریه به دلیل مسایل امنیتی نمی تواند در خاک خودش از تیم های دیگر میزبانی کند و به همین دلیل بازی های آنها در کشورهای دیگر به انجام می رسد. در مراحل قبلی تهران میزبان مسابقات سوریه بود اما همگروهی با ایران باعث شد تا سوری ها مالزی را به عنوان میزبان مسابقات خود معرفی کنند.در همین رابطه تیم ملی ایران سومین حریف سوریه در استان پاروی خواهد بود.

قرمزپوشان پیش از این در برابر کره جنوبی در پاروی مسابقه دادند که بازی آنها با تساوی صفر-صفر به اتمام رسید و سپس در یک بازی دوستانه سوریه به مصاف سنگاپور رفت که آن مسابقه را هم با نتیجه 2برصفر برد  تا نشان دهد در پاروی شکست دادن سوریه و همچنین گل زدن به آنها کار بسیار دشواری است. 

باید دید سومین دیدار سوریه در مالزی و در استان پاروی به چه نتیجه ای منجر خواهد شد. ایران می تواند برای اولین بار دروازه سوریه را در این استان باز کند و به اولین تیمی تبدیل شود که مقابل این تیم به پیروزی می رسد یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد و سوریه به شکست ناپذیری اش در این استان ادامه می دهد.