انتقاد کمپس از مربی آرژانتین: وقتی بازیکن در زمین گل می زند، به زندگی خصوصی او چکار داری!؟

انتقاد کمپس از مربی آرژانتین: وقتی بازیکن در زمین گل می زند، به زندگی خصوصی او چکار داری!؟

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن اسطوره ای فوتبال آرژانتین ضمن درخواست از ادگاردو بائوزا برای دعوت مهاجم اینتر به تیم ملی، به نرمی از وی انتقاد کرد.

به گزارش وب سایت نود، پس از عملکرد فوق العاده مائورو ایکاردی در امر گلزنی در رقابت های سری آ، ماریو کمپس مهاجم اسبق آلبی سلسته بار دیگر از سرمربی تیم ملی خواست تا این مهاجم گلزن را به تیم ملی دعوت کرده و خطاب به وی گفت: چقدر راجع به این موضوع با هم صحبت کنیم؟

 مائورو ایکاردی در 134 بازی که در سری آ انجام داده، 67 گل زده دارد؛ البته آمار وی در تیم اینتر 121 بازی و 63 گل زده می باشد. علیرغم این آمار بسیار خوب، ایکاردی تنها یک بازی ملی دارد که این بازی به سال 2013 مربوط می شود.

در همین حال، ماریو کمپس که سابقه آقای گلی و قهرمانی در جام جهانی 1978 آرژانتین را دارد، در گفتگو با رادیو ESPN FC اظهار داشت:

در همه جای آرژانتین و سراسر دنیا باید بازیکنان خوب را جستجو کرد. ما اصلاً نمی خواهیم واقعیت های موجود در مورد برخی بازیکنان را کاملاً تأیید کنیم؛ اما بارها در مورد این مسئله و به خصوص در مورد ایکاردی صحبت کرده ایم؛ اگر بازیکنی بتواند در میدان عملکرد خوبی داشته باشد، پس به زندگی خصوصی او چه کار داریم؟

اخبار زیادی در این زمینه منتشر شد که ادگاردو بائوزا به دلیل ازدواج مائورو ایکاردی با نامزد سابق ماکسی لوپز، این مهاجم را به تیم ملی دعوت نمی کند. انتقاد از عملکرد بائوزا و عدم دعوت از مهاجم آماده اینتر، پس از شکست آلبی سلسته در برابر برزیل به اوج رسیده است.

2081