هیرنفین خوشحال از درخشش ستاره های آسیایی

هیرنفین خوشحال از درخشش ستاره های آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، هیرنفین این فصل از رقابت های لیگ برتر هلند را با نتایج خوبی آغاز کرده و در حال حاضر جزو چهارتیم برتر جدول قلمداد می شود. نتایجی که درخشش دو بازیکن آسیایی این تیم نقش به سزایی در رقم خوردن آن دارند.

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی و کوبیاشی هافبک ژاپنی که اتفاقا رابطه نزدیکی هم با هم دارند فراتر از انتظار توانستند جزو کلیدی ترین بازیکنان تیم شان معرفی شوند. این دو نفر که در اردوی تیم های ملی ایران و ژاپن حضور دارند در بازی دوستانه اخیر خود قبل از روز پنجم مقدماتی جام جهانی به درخشش خود با گلزنی ادامه دادند تا سایت هیرنفین به تمجید از آنها بپردازد.

در توئیت رسمی باشگاه هیرنفین برای گوچی و کوبیاشی آمده است:«دو بازیکن آسیایی باشگاه این روزها در ترکیب تیم های ملی ایران و ژاپن هم می درخشند و با گلزنی خود نقش به سزایی در برد پرگل تیم های خود دارند. خوشحالیم که گوچی و کوبیاشی در بهترین شرایط خود قرار دارند».

سایت باشگاه هیرنفین در صفحه اول خود تصویر اسکوربرد ورزشگاه شاه عالم و نتیجه 8-1 برتری ایران برابر پاپوآگینه نو با هت تریک رضا قوچان نژاد را گنجانده تا اهمیت این بازیکن برای هلندی ها بیش از پیش مشخص شود.