بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 / قهرمان وارد می‌شود

بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 / قهرمان وارد می‌شود

تیم ملی پرتغال با هدف کسب 3 امتیاز دیگر وارد میدان رقابت می‌شود.

 به گزارش کاپ، در شبی که پرتغال برای افزودن 3 امتیاز به اندوخته‌هایش مقابل لتونی کار تقریبا آسانی پیش‌رو دارد، هلند به 3 امتیاز بازی با لوکزامبورگ برای روز مبادا نیاز مبرمی حس می‌کند. 

لشکر آماده سانتوس 

 تیم ملی پرتغال در بازی خانگی ساعت 23:15 مقابل لتونی در گروه دوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 کار راحتی در پیش دارد؛ البته به شرطی که لتونی ناگهان در جلد همان تیم چغر یورو 2004 نرود و مانند آلمان، پرتغال را هم متوقف نکند.شاگردان فرناندو سانتوس همگی سرحال و آماده هستند؛ بخصوص کریس رونالدو که این روزها کمبود گل در لالیگا را با باز کردن دروازه رقبای ملی جبران می‌کند. قهرمان اروپا علاوه بر رونالدو، جوانان شایسته‌ای مانند ژائو ماریو و رناتو سانچس (جوان برتر  سال دنیا) را در اختیار دارد و با آن‌ها دور زدن دفاع نه‌چندان مستحکم لتونی کار چندان دشواری نیست. در جدول گروه دوم، پرتغال 6 امتیازی فعلا پشت سر سوئیس 9 و جلوتر از مجارستان و جزایرفاروی 4 امتیازی در رده دوم قرار دارد.لتونی 3 امتیازی هم پنجم است.

هلند و یک برد آسان

 غایب بزرگ یورو 2016 برای گرفتار نشدن در دام رقابت‌های مقدماتی دوره گذشته جام‌ملت‌های اروپا چاره‌ای غیر از برتری در خانه لوکزامبورگ ندارد. تیم بلیند در 3 بازی قبلی یک بار هر 3 نتیجه ممکن را کسب کرده و اگر به فرض محال در بازی ساعت 20:30 امشب در گروه اول پیروز نشود در ادامه راه و در حضور غول‌هایی مانند سوئد و فرانسه کار سختی برای به دست آوردن تنها سهمیه صعود مستقیم این گروه پیش‌رو دارد. هلند در حال حاضر با 4 امتیاز در رده سوم است و لوکزامبورگ یک امتیازی از هم اکنون رتبه آخر گروه را برای خود رزرو کرده است.

 سایر بازی‌های امشب

گروه اول: بلغارستان- بلاروس(20:30)

گروه دوم: مجارستان- آندورا (20:30)، سوئیس-جزایرفارو (20:30)

گروه هشتم: قبرس-جبل‌الطارق (20:30)، بلژیک- استونی (23:15)، یونان- بوسنی‌وهرزگوین (23:15)