ستایش لوپتگی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا پس از برتری 4 گله

ستایش لوپتگی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا پس از برتری 4 گله

سرمربی تیم ملی اسپانیا، عملکرد تیمش را ستود.

 به گزارش کاپ، ژولن لوپتگی، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از برتری 4 بر صفر تیمش مقابل مقدونیه در دور چهارم بازی‌های گروهی مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره آفریقا، عملکرد شاگردان خود را ستود.

او گفت: مثل یک تیم واقعی، هدفمند ظاهر شدیم. بازیکنان ذخیره هم فرصت ابراز وجود پیدا کردند. تیم، مهم‌ترین مساله ممکن است.ویتولو بازیکن ثابت تیم نام دارد چون خیلی خوب به خواسته‌هایمان جواب می‌دهد. او در رده باشگاهی درخشان ظاهر می‌شود و مدام در حال یادگیری و کسب تجربه است. ویتولو فیزیک بدنی مناسبی دارد و قول می‌دهم به لحاظ ذهنی قوی‌تر شود. هرمدافع شخصیت بازی خاص خود را دارد. مقدونیه مقابل ما  رقیب خوبی بود و توپ‌های اول را تصاحب می‌کرد. نباید در بازی‌های آینده چنین اتفاقی تکرار شود.حزیف در نیمه اول انرژی بیش‌تری داشت و هر وقت به توپ می‌رسید، خطرساز می‌شد. در نیمه اول خوب بودیم اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم که این معضل با دقت بیش‌تر ما در 45 دقیقه دوم از بین رفت. 

 او در ادامه افزود: پس از 3 امتیاز شیرین این بازی، یک رقابت دوستانه بزرگ با تیم بزرگ انگلیس در پیش داریم و کاملا آماده هستیم.درباره کایخون باید بگویم با وجود اینکه مدت کوتاهی بازی کرد اما از نمایشش راضی هستیم و در برنامه‌های ما جای خاصی دارد.