بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018/ شب راحت فینالیست‌های یورو 2012

بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018/ شب راحت فینالیست‌های یورو 2012

پیروزی ایتالیا و اسپانیا در بازی‌های امشب به راحتی آب خوردن به نظر می‌رسد!

 به گزارش کاپ، در ادامه هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، ایتالیا و اسپانیا برای افزودن 3 امتیاز دیگر به کارنامه خودشان کار راحتی پیش‌رو دارند چون به نظر نمی‌رسد لیختن‌اشتاین و مقدونیه توانی برای شگفتی‌سازی داشته باشند.

 اوضاع خوب ایتالیا 

لاجوردی‌پوشان ایتالیا اصلا نگران مصدومان خود نیستند چون با تیم دومشان هم توان پیروزی در جدال ساعت 23:15 امشب در خانه لیختن‌اشتاین را دارند. نایب‌قهرمان یورو 2012 در 3 بازی قبلی خود در گروه هفتم رقابت‌ها درست مانند اسپانیا 7 امتیاز کسب کرده و در رده دوم گروه قرار دارد, عنوانی که در صورت پایدار ماندن، برای اولین بار از بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 1998، لاجوردی‌ها را به بازی پلی‌اف برای صعود تبعید می‌کند.در سوی مقابل لیختن‌اشتاین، مطابق انتظار بدون امتیاز با یک گل زده و 12 گل خورده در قعر جدول قرار دارد.

اسپانیا به فکر پیروزی پرگل 

 در دیگر بازی گروه هفتم رقابت‌ها، اسپانیا در خانه‌اش، مقدونیه را پیش رو دارد.اسپانیا، صدرنشین 7 امتیازی گروه در 3 بازی قبلی، میانگین حدود 4 گل در هر بازی را به ثبت رسانده و هر چند در بازی ساعت 23:15 امشب دیگو کاستای مصدوم را در اختیار ندارد اما بازیکنان گلزنی مانند آسپاس ( فوق‌تخصص چیپ زدن در فصل جاری لالیگا) می‌توانند به راحتی جای خالی او را پر کنند. در دروازه و خط دفاعی با وجود دخئا و بازیکنان جوانی مثل اسکودرو، قهرمان سابق اروپا و جهان اصلا اذیت نمی‌شود؛ حداقل در بازی مقابل تیمی به نام مقدونیه. میهمان اسپانیا در بازی امشب، فقط نسبت به لیختن‌اشتاین اوضاع بهتری دارد و بدون امتیاز در رده هفتم، فقط امیدوار به یک پله بالاتر رفتن است! در این شرایط پیش‌بینی برتری شاگردان لوپتگی چندان سخت نیست.

سایر بازی‌ها

گروه چهارم: اتریش-جمهوری ایرلند(20:30)، گرجستان- مولداوی (ساعت 20:30)، ولز- صربستان (23:15)

گروه هفتم: آلبانی- رژیم صهیونیستی (23:15)

گروه نهم: کرواسی- ایسلند(20:30)، ترکیه- کوزوو (20:30)، اوکراین- فنلاند (23:15)