لوپتگی: بازیکنان جدید تیم ملی فرصت خوبی برای اثبات خود دارند

لوپتگی: بازیکنان جدید تیم ملی فرصت خوبی برای اثبات خود دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو کاستا آخرین بازیکنی بود که به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرد تا ماتادورها برای مسابقات پیش رو در چارچوب انتخابی جام جهانی 2018 مشکلات زیادی داشته باشند.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی اسپانیا در حالی به مصاف مقدونیه خواهد رفت که بازیکنان بسیاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت، دیگو کاستا آخرین بازیکنی بود که اردوی ماتادورها را ترک کرد تا این تیم آقای گل لیگ برتر انگلیس را در اختیار نداشته باشد، علاوه بر کاستا، اینیستا، پیکه، راموس، آلبا و خاوی مارتینز نیز قادر به همراهی تیم ملی اسپانیا نخواهند بود. یاگو آسپاس جانشین مهاجم چلسی در تیم ملی اسپانیا شده است تا نخستین دیدار ملی خود را تجربه کند. اسکودرو، ماتا، آدوریز، آزپیلیکوئتا، آسنخو و بارترا بازیکنانی هستند که لوپتگی می‌تواند آن‌ها را جانشین بازیکنان مصدوم خود کند. سرمربی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار عنوان کرد:

با توجه به اینکه بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت، این فرصت مناسبی برای بازیکنانی است که جانشین مصدومین شده‌اند تا توانایی‌هایشان را نشان بدهند. به نظر می‌رسید که کاستا بتواند به زودی شرایط بازی کردن را به دست آورد اما شرایط آن طور که پیش بینی می‌کردیم پیش نرفت و او از اردو جدا شد. هرگز یک روز مانده به مسابقه ترکیب تیم را منتشر نخواهم کرد و دوست دارم بازیکنانم اولین کسانی باشند که از ترکیب مطلع می‌شوند.

اسپانیا صدرنشین گروه G است در حالیکه تیم میهمان ماتادورها بدون امتیاز 3 دیدار گذشته خود را به پایان رسانده است.  با اینکه به نظر می‌رسد اسپانیا در این دیدار کار سختی را پیش رو نخواهد داشت، لوپتگی اعلام کرد شاگردانش هرگز تیم حریف را دست کم نخواهند گرفت، او در این خصوص افزود:

تمامی دیدارهای مقدماتی جام جهانی دشوار هستند ولی امیدواریم که بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم. در حال حاضر تنها به دیدار مقابل مقدونیه فکر می‌کنیم چرا که هنوز راه زیادی تا جام جهانی خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم تا به عنوان صدر نشین گروه به جام جهانی صعود کنیم هرچند که کار آسانی نخواهیم داشت.

1899