انگلیس 3-0 اسکاتلند؛ پیروزی سه گله در جدال بریتانیایی با سه ضربه سر

انگلیس 3-0 اسکاتلند؛ پیروزی سه گله در جدال بریتانیایی با سه ضربه سر

وبسایت رسمی برنامه نود - انگلیس در خانه با سه گل اسکاتلند را شکست داد.

به گزارش وبسایت نود، انگلیس در مهمترین دیدار شب چهارم از گروه ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018، موفق شد در خانه با نتیجه خوب 3-0 اسکاتلند را شکست دهد تا با کسب سومین پیروزی خود، با 10 امتیاز، صدرنشین گروه ششم لقب گیرد.

جمعه شب در چهارمین شب از گروه ششم مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا، تیم های انگلیس و اسکاتلند در ورزشگاه ومبلی در یک جدال حیثیتی و حساس با قضاوت چونیت چاکر به مصاف هم رفتند، ترکیب این دو تیم برای این مسابقه به شرح زیر بود:

انگلیس

هارت، واکر، استونز، کیهیل، رز، دایر، هندرسون، لالانا، رونی، استرلینگ، استوریج

اسکاتلند

گوردون، آنیا، هانلی، برا، والاس، فلچر، موریسون، براون، اسنودگراس، فارست، گریفیتس

اسکاتلند در حالی پای به این زمین می گذاشت که تیم استراکان در بازی های اخیر خود شرایط خوبی را تجربه نمی کرد و این بازی حساس، نبردی بود که حکم مرگ و زندگی را برای آن ها داشت. در آن سمت میدان، ساوت گیت در سومین تجربه خود روی نیمکت تیم ملی به دنبال کسب نتیجه مقابل رقیب دیرینه بود. طبق اعلام منابع معتبر بریتانیا، پیروزی در این مسابقه مهم، حضور ساوت گیت را به طور قطعی در تیم ملی تضمین می کرد.

نیمه اول اسکاتلند بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگرچه انگلیس به گل رسید، ولی تیم میهمان هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که از آن ها بهره نبرد. در عوض میزبان بود که با حرفه ای گری به گل رسید.

دقیقه 24: سانتر واکر از سمت راست با ضربه سر عالی استوریج همراه شد تا مهاجم لیورپول، علیرغم ناکامی در گلزنی در لیگ برتر، بار دیگر برای تیم ملی کشورش گلزنی کند و سه شیرها را پیش بیاندازد.

این خبر تکمیل می شود....