میراندا: آرژانتین انتظار دفاع مستحکم برزیل را نداشت

میراندا: آرژانتین انتظار دفاع مستحکم برزیل را نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم ملی برزیل اعلام کرد سد مستحکم دفاعی برزیل در کنار خط حمله آتشین این تیم باعث شد این نتیجه درخشان در بلو هوریزنته به دست بیاید.

به گزارش وبسایت نود، مدافع تیم ملی برزیل با تقدیر از عملکرد هم‌تیمی هایش در دیدار مقابل آرژانتین اعلام کرد حریف انتظار چنین دفاع قدرتمندی را نداشت. دو گل از نیمار و کوتینیو در نیمه اول و گل پائولینیو در نیمه دوم نتیجه 3-0 را به سود برزیل رقم زدند تا تیم ملی آرژانتین برای صعود به جام جهانی 2018 در شرایط سختی قرار بگیرد. از زمانی که تیته جانشین دونگا در تیم ملی برزیل شده است، این تیم در 4 دیدار از 5 دیدار خود دروازه‌اش را بسته نگاه داشته است تا رتبه نخست جدول رده بندی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی را در اختیار داشته باشد. پس از این دیدار میراندا در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد:

روز به روز بیشتر با تاکتیک‌های مد نظر تیته هماهنگ می‌شویم، با این حال عملکرد ما باعث تعجب مردم می‌شود. در زمینه دفاعی قابلیت‌های بالایی داریم و در زمینه هجومی نیزاحساس نمی‌کنم که  نیازی به تعریف باشد چرا که مهاجمین تیم ملی برزیل در سطح فوق العاده ای قرار دارند. بنابراین اگر بتوانیم با عملکرد خوب دفاعی خود کاری کنیم که مهاجمین ما با خیال آسوده به بازی بپردازند هر وضعیتی را می‌توانیم به سود خود تغییر بدهیم. سعی می‌کنیم در هر دیدار پیشرفت کنیم چراکه تنها بازیکنانی که روح قهرمانی دارند می‌توانند لباس تیم ملی را بپوشند.

1899