باشگاه تراکتورسازی:استقلالی ها اصول اخلاقی و حرفه ای را رعایت نکردند

باشگاه تراکتورسازی:استقلالی ها اصول اخلاقی و حرفه ای را رعایت نکردند

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ جای دنیا شاهد این نیستیم که برای جذب بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره کنند.

سیامک قلیچ خانی در گفت و گو با کاپ،درباره صحبت های امروز سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال مبنی بر اینکه منصوریان خواستار جذب سروش رفیعی شده است اظهار داشت: این صحبت ها درست نیست چنین رفتارهایی نه اخلاقی است و نه حرفه ای زیرا وقتی هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده، باشگاهی نباید نام بازیکن تیم دیگر را مطرح کند و بگوید خواستار جذب او شده ایم. در هیچ جای دنیا این اتفاقات نمی افتد و بهتر است آقایان اصول اولیه مدیریت را یاد بگیرند. 

وی  افزود: چگونه وقتی پنجره نقل و انتقالات نیم فصل باز نشده است این صحبت ها را مطرح می کنند در حالی که می دانند سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی است و اکنون در خدمت تیمش قرار دارد.

قلیچ خانی درباره آخرین وضعیت مذاکرات با سروش رفیعی گفت: سروش بازیکن تراکتورسازی است. مذاکرات  ادامه دارد. ما مطمئن هستیم که سروش می ماند و از این ادامه همکاری هم باشگاه و هم سروش رفیعی بهره خواهند برد. البته چون تیم در  جریان مسابقات قرار دارد نمی خواهیم تمرکز او را برهم بزنیم.