پدر نیمار: به رئال مادرید گفتم برای خرید پسرم باید 430 میلیون هزینه کنید

پدر نیمار: به رئال مادرید گفتم برای خرید پسرم باید 430 میلیون هزینه کنید

وبسایت رسمی برنامه نود - پدر فوق ستاره برزیلی بارسلونا تاکید کرده پسرش قصد ترک این باشگاه را ندارد.

به گزارش وبسایت نود، نیمار سنیور در جدیدترین مصاحبه خودش اعتراف کرده چند باشگاه برای برای جذب نیمار ابراز علاقه کردند اما او به آن ها گفته برای خرید پسرش باید 430 میلیون یورو پرداخت کنند. نیمار 24 ساله در نهایت پیشنهادهای دیگر باشگاه ها را رد کرد و اخیرا قرارداد 5 ساله جدیدی با بارسلونا امضا کرد.

پدر نیمار به نشریه موندو دپورتیوو گفته:

باشگاه ها مستقیما با نیمار تماس نگرفتند. آن ها پیشنهادهای خود را به من ارائه کردند. من می دانستم خواسته نیمار چه چیزی است. او می خواست در بارسا بماند. من با افراد زیادی در دفترم در بارسلونا ملاقت کردم. البته که خیلی از آن ها می خواستند درباره احتمال پیوستن نیمار به باشگاه دیگری صحبت کنند.

اما من روی یک موضوع بسیار واضح و مشخص بودم. برای اینکه سعی کنید نیمار را از بارسا جدا کنید باید سعی کنید خوشحالی اش بابت حضور در این باشگاه را از او بگیرید. اگر می خواستم تنها به جنبه مالی نگاه کنم، همه می دانند نیمار الان اینجا نبود اما او از حضور در بارسا خوشحال است. او رابطه دوستانه بسیار قوی با همبازیانش دارد.

رئال از طریق دلالان به جذب نیمار ابراز علاقه کرد اما پاسخ من به همه باشگاه ها یکسان بود: شما باید بند فسخ قرارداد 190 میلیون یورویی او به اضافه مالیاتی که به آن اضافه می شود را پرداخت کنید. با در نظر گرفتن دستمزدش باید 430 میلیون یورو پرداخت کنید.

نیمار از رقابت با دوستانش خوشش می آید اما او عاشق مسی و سوارز است. مسی و نیمار بسیار اهل رقابت هستند و عاشق فوتبال هم هستند. امیدوارم نیمار قراردادش را برای سال های طولانی تمدید کند. افراد زیادی از ما درباره شماره یک بودن در بارسا می پرسند. ما در بارسا یک شماره یک داریم و آن مسی است. ما باید به او کمک کنیم تا همچنان شماره یک بماند.

حالا زمان آن رسیده تا نیمار خودش را آماده کند و به بلوغ برسد. آن ها می خواهند در کنار هم بارسا را به صدر ببرند. حضور در کنار مسی و رونالدو به عنوان سه نامزد نهایی توپ طلا افتخار بزرگی برای نیمار بود.

2031