پیش بازی فرانسه-سوئد؛ نبرد صدرنشینی

پیش بازی فرانسه-سوئد؛ نبرد صدرنشینی

وبسایت رسمی برنامه نود - جمعه شب  و از هفته چهارم دور گروهی مقدماتی جام جهانی 2018، فرانسه میزبان سوئد خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته چهارم دور مقدماتی جام جهانی  و از ساعت 23:15 سه‌شنبه و در ورزشگاه استادو فرانس برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده میلوراد مازیچ صرب خواهد بود.

شاگردان دشام در حالی پای به این بازی می‌گذارند که با 7 امتیاز و برحسب تفاصل گل، بالاتر از سوئد، صدرنشین گروه هستند. فرانسه هرچند در بازی اول مقابل بلاروس متوقف شد، اما با پیروزی راحت مقابل بلغارستان و هلند، خود را به عنوان مدعی اصلی صعود از گروه مطرح کرده است. در تیم فرانسه، مارسیال پس از افت اخیرش به تیم ملی دعوت نشده و کومن نیز به خاطر مصدومیت از ترکیب خارج شده است. این درحالی است که با مصدومیت کورزاوا، اورا بار دیگر به تیم دعوت شده است.

در سوی دیگر میدان اما سوئد به نظر می‌رسد توانسته با بازنشستگی زلاتان به خوبی کنار بیاید و حالا با 7 امتیاز پس از فرانسه در رده دوم جدول گروه قرار دارد. پس از تساوی مقابل هلند و کسب پیروزی مقابل لوکزامبورگ و بلغارستان، به نظر می‌رسد سوئد بدون زلاتان، وحدت تیمی و ساختار دفاعی بهتری پیدا کرده است.

نکات آماری بازی

فرانسه در 6 بازی آخر خود، 4 پیروزی و یک تساوی کسب کرده است.سوئد در 6 بازی آخر خود 2 پیروزی و 2 تساوی داشته است.در دیدارهای بین دو تیم، فرانسه9 پیروزی و 5 تساوی کسب کرده و 5 بار نیز شکست خورده است. پیش بینی نتیجه بازی

فرانسه 2 سوئد0

کد 1405