پیگرینی: شرایط کار در رئال مادرید را دوست نداشتم

پیگرینی: شرایط کار در رئال مادرید را دوست نداشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - مانوئل پیگرینی، سرمربی هبی فورتون چین در مصاحبه با رادیو کادناسر در مورد مسائل مختلف و شرایط خودش صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، مربی شیلیایی در مورد تیم سابق خود یعنی رئال مادرید گفت:

خیلی کم بازیهایشان را دیدم. در این جا بازیهای رئال ساعت سه بامداد پخش می شود. به هر صورت با توجه به کیفیت و نامهایی که دارند تیم توانمندی هستند.از جانب من دوران حضور در رئال دوران چندان خوبی نبود. دوست داشتم که جام ببرم. سال بی نظیری داشتیم. رونالدو سه ماه مصدوم بود و  دوست داشتم که قهرمان شویم اما شرایط کار در آن جا را دوست نداشتم. با توجه به شرایط کاری هیچ تمایلی به ماندن در رئال نداشتم.بازگشت به رئال؟ به این گزینه فکر نمی کنم. به عنوان تعهد شخصی تصور می کنم که هرگز به باشگاهی که قبلا در ان کار کردم بر نمی گردم. تجربیبات جدید را دوست دارم و به همین خاطر به چین آمدم.حضور در رئال گام مهمی برای من بود. رئال همیشه مایه افتخار است. یک سال مشکل در ان جا داشتم. توقعات خیلی زیاد بود اما خوشحالم چرا که وقتی اخراج شدم در یک نظرسنجی 75 درصد هواداران رئال گفتند که باید می ماندم.

مربی سابق منچستر سیتی در مورد شرایط رونالدو و توپ طلا هم صحبت کرد:

از اولین روزی که تمرینات رونالدو را دیدم می دانستم که تا کجا پیش می رود. تردیدی نداشتم که به بازیکن فعلی تبدیل می شود. یکی از افتخارات من این است که در حالی که سه ماه رونالدو مصدوم بود در لالیگا 96 امتیاز گرفتیم.توپ طلا؟ یکی از میان رونالدو و مسی آن را می برد چرا تنها بازیکنانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند.

پیگرینی در مورد شرایط کاری خود در چین و پیشنهاداتی که داشته بیان کرد:

باشگاه هبی فورتون باشگاهی است که مسیر پیشرفت را طی می کند. از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، آمریکای جنوبی و ... پیشنهاد داشتم. پس از سالها در اروپا هیچ کدام از گزینه ها برایم از نظر باشگاهی جذاب نبود. برایم مهم بود که در باشگاهی باشم که من را بخواهند. باشگاهی را می خواستم که از نظر مالی و ورزشی برایم مناسب باشد. دوران رضایت بخشی در اروپا داشتم. در آن زمان باشگاه های بزرگ مربیان خودشان را داشتند. نمی خواستم سه، چهار ماه منتظر بمانم و به همین خاطر راهی چین شدم. دو پیشنهاد جدی از اروپا داشتم هر چند که اسمشان را فاش نمی کنم. با چینی ها قرارداد دو ساله بسته ام و هر باشگاهی هم تماس بگیرد قراردادم را لغو نمی کنم. اخیرا از انگلیس با من تماس گرفتند و همین جواب را دادم.

مربی شیلیایی در مورد شرایط تیم سابقش منچستر سیتی و لیگ برتر اظهار داشت:

به علت تفاوت زمانی نمی توانم فوتبال اروپا را دنبال کنم. وقتی به سیتی ملحق شدم همه چیز روشن بود. در ابتدا گواردیولا را می خواستند اما پیشنهادشان رد شد تا با من قرارداد سه ساله ببندند. تا پایان قراردادم در ان جا ماندم و پس از آن گواردیولا را استخدام کردند. هیچ مشکلی وجود نداشت. از همه تیمهایم خاطرات خوبی دارم. ویارئال به من فرصت حضور در اروپا را داد. پنج سال بی نظیر در ان جا داشتم و همچنان با رویگ، مدیر این باشگاه دوست هستم.در مالاگا هرگز محبتشان را فراموش نمی کنم. هنوز در ان جا خانه دارم. در سیتی هم سه سال پرفشار را داشتم و خوشحالم که تا پایان قراردادم ماندم.

مربی اسبق رئال مادرید در این باره که اگر روزی با پیشنهاد رئال مواجه شود چه کار می کند هم صحبت کرد:

مسلما اگر زمانش برسد با خوشحالی به اسپانیا بر می گردم. در گذشته شانس حضور در بارسا را داشتم. هر کسی دوست دارد مربی بارسا باشد اما در حال حاضر روی چین تمرکز دارم.

1140