اعتراف فرگوسن/ در رختکن زیاد سشوار نمی‌کشیدم!

اعتراف فرگوسن/ در رختکن زیاد سشوار نمی‌کشیدم!

سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ درباره یک ابهام بزرگ توضیح داد.

 به گزارش کاپ، سرآلکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد ادعا کرد برخلاف آنچه رسانه‌های گروهی دوران مربیگری‌اش ادعا می‌کردند، درون رختکن پرخاشگر نبود.

 در دوران ابتدایی و میانی دوران مربیگری فرگی در منچستریونایتد، پل اینس، ستاره سابق باشگاه ادعا کرده فرگوسن هنگام عصبانیت چنان نزدیک به بازیکنان فریاد می‌زد که حرارت دهانش به اندازه یک سشوار داغ به نظر می‌رسید.

 از همان زمان به فریادهای فرگوسن، لقب سشوار داده شد و حالا این سرمربی افسانه‌ای می‌گوید در این مورد اغراق شده است.

پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال معاصر در این باره گفت: مطبوعات درباره فریادهای من در رختکن اغراق می‌کردند. ماجرا سشوار فقط چند بار در دوران حضور 27 ساله من در منچستریونایتد رخ داد. بازیکنان می‌توانند در این باره شهادت بدهند. مشکل من با بازیکنانی بود که به فریادم جواب می‌دادند. در این صورت دوباره بلندتر بر سرشان فریاد می‌زدم.جک استین، سرمربی سابق سلتیک همیشه به من می‌گفت تا دوشنبه صبح برای صحبت با بازیکنان صبر کن اما  نمی‌توانستم صبر کنم و بعد از هر بازی احساسم را به آن‌ها بیان می‌کردم. ما 7 روز هفته تمرین داشتیم و چون به شدت مشتاق پیروزی بودم، می‌خواستم در لحظه با بازیکنان صحبت و ایراداتشان را گوشزد کنم اما به هرحال زیاد هم سشوار نمی‌کشیدم! از بازیکنان کار درست و انجام کار به مناسب‌ترین شکل را می‌خواستم. واقعا هیچ بازیکنی در تیم علیه من نبود.فردای روز بازی برای برتری در رقابت بعدی آماده می‌شدم. ترس در فرهنگ لغاتم جایی نداشت. بازی در تیمی به بزرگی منچستریونایتد ترسناک است اما شغل من آموختن شیوه پیروزی و الزام کردن بازیکنان به لذت از بازی و حضور در تیم بود.